• امروز : چهارشنبه - ۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 27 March - 2024
3

۵۹ درصد کارکنان ادارات ایلام زیر ۱۵ سال خدمت دارند

  • کد خبر : 1081
  • 25 مهر 1401 - 13:09
۵۹ درصد کارکنان ادارات ایلام زیر ۱۵ سال خدمت دارند
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: ۵۹ درصد نیروهای فعال در دستگاه های اجرایی این استان بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته زیر ۱۵ سال خدمت دارند

به گزارش هاوار زاگرس؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: ۵۹ درصد نیروهای فعال در دستگاه های اجرایی این استان بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته زیر ۱۵ سال خدمت دارند.

امین دوست محمدی روز دوشنبه در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت اظهار داشت: ۳۲ هزار و ۶۱۴ نفر به اشکال رسمی ، پیمانی ، قراردادی و شرکتی در دستگاههای اجرایی استان فعالیت می کنند که ۶۴،۳ درصد را مردان و ۳۵,۷ درصد نیز زنان هستند.

وی افزود: بر اساس قانون باید یک سوم پست ها بلا تصدی باشد که در استان هم اکنون ۸۱ درصد دارای تصدی بوده و ۱۸,۲ درصد فاقد پست هستند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام تاکید کرد: ۷۰ درصد نیروهای در استان رسمی قطعی ، ۱۰ درصد پیمانی ، ۳,۸ درصد قرارداد معین , ۲, ۱۷ درصد شرکتی و ۱۰ درصد نیز به شکل امریه هستند.

دوست محمدی اضافه کرد: ۸۳ ،۹۱ درصد نیروهای دستگاه های اجرایی استان بومی و ۱۶,۹ درصد نیز غیر بومی هستند.وی در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران در استان گفت: بیشترین تبدیل وضعیت در میان رزمندگان و کمترین نیز مربوط به آزادگان است.رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام در خصوص میزان خدمت نیروهای دستگاه ها گفت: ۵۹ درصد نیروها زیر ۱۵ سال و ۱۲,۴۶ درصد بالای ۲۶ سال خدمت دارند.دوست محمدی در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران یادآور شد: با توجه به قانون برنامه تاکنون ۹۹,۷۱ درصد افراد مشمول تبدیل وضعیت شده اند که می توان گفت از یک هزار و ۳۸۵ نفر تاکنون یک هزار و ۳۸۱ نفر تبدیل وضعیت شده و شماره مستخدم دریافت کرده اند.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.