• امروز : چهارشنبه - ۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 27 March - 2024
8
مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام،

۶ هزار و ۶۶۰ دستگاه ترانسفورماتور در ایلام وجود دارد

  • کد خبر : 1383
  • 14 آبان 1401 - 14:14
۶ هزار و ۶۶۰ دستگاه ترانسفورماتور در ایلام وجود دارد
مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام گفت: میزان تلفات انرژی برق در این استان هم اکنون ۱۱ درصد است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ ولی‌الله ناصری روز شنبه اظهار داشت: مجموع مشترکان شرکت برق استان ۲۵۰ هزار مشترک است که از طریق ۱۲۵ فیدر توزیع به صورت فشار متوسط در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی افزود: ۶ هزار و ۶۶۰ دستگاه ترانسفورماتور در ایلام وجود دارد که با ظرفیت حدود یک هزار MVA در مناطق شهری و روستایی استان پراکنده هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام یادآور شد: هم اکنون ۱۰۰ درصد مناطق شهری و روستایی استان به شبکه سراسری برق متصل هستند و تامین برق این مناطق از طریق ۱۹ پست فوق توزیع صورت می گیرد.

ناصری با اشاره به اینکه کاهش تلفات و پرت برق از برنامه های این شرکت است، تاکید کرد: هم اکنون میزان تلفات برق در استان ۱۱ درصد است که از این منظر به میانگین کشوری نزدیک هستیم و تلاش برای کاهش آن به زیر ۱۰ درصد از برنامه های در دست اجراست.

وی به کاهش نزولات آسمانی و افزایش مصرف در تابستان امسال اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته از طریق وزارتخانه و هماهنگی با سایر دستگاه های اجرایی نسبت به جابجایی ساعت کاری ادارات در فصل تابستان اقدام شد که این رویه باعث شد در ساعات اداری ۳۰ درصد و در ساعات غیر اداری ۶۰ درصد مصرف این مراکز کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام مسئله استخراج رمزارزها را در سال های اخیر از معضلاتی برشمرد که باعث بالا رفتن مصرف برق شده است که با انجام بازدیدهای دوره ای ، مستمر و دریافت گزارش های ماموران از طریق پایش مصرف مشترکان مشکلی در این زمینه نداریم و عمده مراکزی که به صورت غیرمجاز اقدام به استخرام رمزارز کرده اند، شناسایی و برخورد قانونی با آنها صورت گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1383

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.