• امروز : یکشنبه - ۲۶ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 14 April - 2024
8
مدیر کمیته امداد شهرستان هلیلان؛

آموزش های فنی، اشتغال خانواده ها را به دنبال دارد

  • کد خبر : 2052
  • 04 دی 1401 - 20:44
آموزش های فنی، اشتغال خانواده ها را به دنبال دارد
مدیر کمیته امداد شهرستان هلیلان استان ایلام از تخصیص۱۶۲ میلیارد ریال اعتبار برای گسترش اشتغالزایی نیازمندان شهرستان طی امسال خبر داد.

به گزارش هاوار زاگرس؛ عزیزمراد غلامی با اشاره به اینکه امسال تاکنون ۱۶۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای جوانان تحت حمایت این نهاد تصویب و در بانک‌های عامل پرداخت شده و یا در مرحله ارائه تضامین به بانک هاست، افزود: این میزان تسهیلات علاوه بر اشتغال مجریان طرح ها می تواند زمینه اشتغال تعداد زیادی از افراد خانوار را بصورت مستقیم و یا غیر مستقیم فراهم کند.

وی ادامه داد: این تسهیلات در قالب قرض الحسنه با سود چهار درصد و بازپرداخت پنج تا هفت ساله پرداخت می شود.

غلامی تاکید کرد: همچنین مبلغ ۳۲ میلیارد ریال تسهیلات در قالب تبصره ۱۸ برای خرید ۱۰ دستگاه وانت نیسان به افراد تحت حمایت پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال از محل صندوق امداد ولایت به خانواده های تبصره ۱۸ و تبصره ۱۶ در مجموع مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت و برای ۲۶۰ نفر اشتغال ایجاد شده است، افزود: مابقی اعتبارات مصوب در بانکها در مرحله پرداخت است.

مدیر کمیته امداد شهرستان هلیلان همچنین یادآور شد: سال جاری ۴۶ نفر در قالب طرح کاریابی و از طریق معرفی به کارخانه ها و صنوف مشغول بکار شده اند.وی با بیان اینکه آموزش های فنی، اشتغال خانواده ها را به دنبال دارد، اظهار داشت: در مجموع در سال جاری ۱۵۰ نفر از افراد تحت حمایت از آموزش های فنی و مهارت آموزی بهرمند شدند.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2052

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.