• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام؛

ارائه خدمات درمانی رایگان در مناطق حاشیه نشین ایلام

  • کد خبر : 2232
  • 19 دی 1401 - 22:29
ارائه خدمات درمانی رایگان در مناطق حاشیه نشین ایلام
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ۳۰۰ خدمت دارویی و درمانی به بیماران محله کم برخوردار پیچ آشوری شهر ایلام ارائه شده است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ مهیار سلیمانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام ظهر امروز از ارائه ۳۰۰ خدمات درمانی رایگان به مردم مناطق حاشیه نشین شهر ایلام خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این طرح، ارائه خدمات درمانی به مردم شهر ایلام عنوان کرد.

وی افزود: این طرح با همکاری سپاه امیرالمؤمنین‌ (ع) استان و با توجه به ماموریت های بسیج جامعه پزشکی و حوزه مقاومت بسیج شهید استانداری ایلام و بسیج کارمندان در مناطق کمتر برخوردار شهر ایلام اجرا شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: در این راستا ۳۰۰ خدمت درمانی و دارویی به بیماران محله کم برخوردار پیچ آشوری شهر ایلام ارائه شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: اردوی جهادی یاد شده در قالب میز خدمت اجرا شد و در آن پزشک عمومی و متخصص خدمات درمانی و پزشکی رایگان به مراجعین ارائه دادند.

سلیمانی عنوان کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام با اعزام تیم‌های پزشکی در حوزه درمان به مناطق محروم پیشتاز بوده و می‌توان گفت تفکر جهادی و روحیه بسیجی در ارائه خدمات به مردم مهم و تاثیر گذار است.

وی در پایان تصریح کرد: افتخار می کنیم به عنوان مدافعان سلامت با تفکر بسیجی به مردم و بیماران خدمت می کنیم.

لازم با ذکر است میز خدمت یاد شده در محله کم برخوردار پیچ آشوری شهر ایلام برگزار و فرماندهان نظامی سپاه و مقامات محلی از نحوه خدمات رسانی به مردم و بیماران بازدید به عمل آوردند.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2232

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.