• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
11

استان ایلام دارای تعداد ۵۸ پیرپروژه است

  • کد خبر : 3305
  • 04 شهریور 1402 - 23:25
استان ایلام دارای تعداد ۵۸ پیرپروژه است
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام اظهار داشت : سهم اعتبارات استان ایلام از محل ردیف تامین زیرساخت های اربعین، طی ۲ سال مالی استقرار دولت سیزدهم تا کنون ۳۲۳ درصد رشد داشته است.

به گزارش هاوار زاگرس؛دوست محمدی اظهار داشت : ردیف اعتباری اربعین تنها از لحاظ مکانیزم پرداخت با سال های گذشته متفاوت بود به گونه ای که در گذشته این اعتبار به صورت سهم مجزا به چهار استان ابلاغ می شد، لیکن در سال جاری به صورت متمرکز و گلوبال پرداخت شد.

وی گفت : استان ایلام دارای تعداد ۵۸ پیرپروژه است که از شروع عملیات اجرایی آنها حداقل ۱۲ سال می گذرد و در مواردی شروع ساخت این طرح ها به ۲۲ سال هم می رسد.

دوست محمدی بیان داشت :  باتوجه به تغییر رویکرد سازمان برنامه و بودجه در راستای سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، تمهیداتی اندیشیده شد که تعداد ۱۹ پروژه از این تعداد تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ (شهریور ۱۴۰۳) به بهره برداری رسیده و تکمیل مابقی طرح ها نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد : اعتبارات اربعین برای امسال چهار هزار میلیارد ریال بود که توسط وزارت کشور به صورت گلوبال به استان های درگیر اربعین پرداخت می شود که از این مبلغ سهم‌ استان ایلام ۲ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال معادل ۶۳ درصد است که تاکنون مبلغ ۲ هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات ردیف اربعین سال ۱۴۰۲ به استان تخصیص یافته است.

 رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام  اظهار داشت : در سال ۱۴۰۲ تعداد یک هزار و ۲۷ نفر در هفت دستگاه اجرایی از طریق آزمون جذب می شوند که تا کنون فرایند استخدام تعداد ۴۴۵ نفر از آنها از طریق پنج آزمون استخدامی در دست اقدام است./ع

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.