• امروز : یکشنبه - ۲۶ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 14 April - 2024
7

استقرار ۸ دستگاه آمبولانس اورژانس در مرز مهران

  • کد خبر : 789
  • 04 مهر 1400 - 9:32
استقرار ۸ دستگاه آمبولانس اورژانس در مرز مهران
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام از استقرار ۸ دستگاه امبولانس اورژانس ۱۱۵ در پایانه مرزی مهران خبر داد.

به گزارش هاوار زاگرس؛ دکتر صیدنور علیمرادی اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته امسال برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی ۲۰ دستگاه آمبولانس سبک با ۴۰ نیرو همراه از استان های کشور به ایلام اعزام شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۸ دستگاه امبولانس اورژانس ۱۱۵ و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در پایانه مرزی مهران مستقر و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس دیگر نیز به این تعداد اضافه خواهد شد.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: همچنین یک فروند بالگرد اورژانس کشور در فرودگاه ایلام مستقر شده و یک فروند بالگرد توسط نیروهای مسلح نیز مستقر خواهد شد.

وی ادامه داد: نیروهای اورژانس ۱۱۵ ایلام نیز به صورت سرپایی بیماران احتمالی را در داخل آمبولانس و درمانگاه پایانه مرزی درمان خواهند کرد.دکتر علیمرادی بیان داشت: طی امروز و فردا نیز درمانگاه های سپاه و نیروهای مسلح در پایانه مرزی مستقر می شوند.

وی گفت: در حال حاضر ۲۰ پایگاه شهری و جاده ای استان ایلام در مسیرهای ورود و خروج زائرین حسینی آماده خدمات رسانی هستند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان ساخت: ۲۴ پایگاه دیگر اورژانس نیز در سطح استان جهت ارائه خدمات به زائران در آماده باش کامل هستند که در صورت نیاز فراخوان خواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.