• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ بیمه در سطح مشاغل مختلف جامعه ضروری است

  • کد خبر : 3585
  • 11 آذر 1402 - 15:31
اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ بیمه در سطح مشاغل مختلف جامعه ضروری است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اهمیت و نقش بیمه در سطح جامعه، گفت: اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ بیمه در سطح مشاغل مختلف جامعه ضروری است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام “اله نور کریمی تبار” روز شنبه در جمع مدیران بیمه با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در زمینه بیمه و فرهنگ سازی بیمه در استان ایلام، اظهار کرد: مدیران در زمینه خدمات رسانی در بخش بیمه حداکثر همکاری را با مردم داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بیمه امروز پناهگاهی برای جبران خسارت های مختلف در جامعه است، افزود: اطلاع رسانی فرهنگ بیمه در مشاغل مختلف جامعه یک امر ضروری است.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه امروزه بیمه، نجات بخش بسیاری از افراد خسارت دیده در مشاغل مختلف است، افزود: به طور مثال اگر کشاورزان و دامداران استان ایلام محصولات و دام های خود را بیمه کنند، در مواقع حوادث طبیعی و غیرطبیعی می توان خسارت های آن را به راحتی جبران کرد.

بیمه در سطح مشاغل مختلف جامعه فرهنگ سازی شودامام جمعه ایلام یادآور شد: حوادث طبیعی و غیرطبیعی همواره در کمین است، بیمه باعث می شود خیلی از هزینه های اتفاقات تلخ این حوادث جبران گردد تا مشکلات روحی و روانی افراد حادثه دیده کمتر شود.

وی با اشاره به اینکه امروز شرکت ها و موسسات بیمه به تمامی اقشار مختلف جامعه خدمات رسانی می کنند، افزود: نیاز است در مواقع بحران، بیمه در سریعترین زمان ممکن خسارت های افراد آسیب دیده را پرداخت کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع در بیمه از موارد بسیار مهمی است که باید مدیران به آن توجه کنند، قطعا تعداد ارباب رجوع در بیمه ها بسیار بالاست بنابراین نیاز است تا جایی که ممکن است مردم را راهنمایی و کمک کرد.

در این نشست، مدیرکل اقتصاد و دارایی استان ایلام و مدیرکل بیمه ایران نمایندگی استان ایلام گزارشی از نعت بیمه در استان ارائه کردند.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.