• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7
مدیرعامل شرکت گاز ایلام خبر داد؛

افتتاح طرح گازرسانی به سه روستا و ۳۰ واحد تولیدی استان در هفته دولت

  • کد خبر : 3257
  • 18 مرداد 1402 - 14:14
افتتاح طرح گازرسانی به سه روستا و ۳۰ واحد تولیدی  استان در هفته دولت
مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: ایام هفته دولت امسال طرح گازرسانی به سه روستا و ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی استان افتتاح می شود.

به گزارش هاوار زاگرس ؛محمود کشاورز روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: هف دولت امسال سه روستای کاور توره طاق و هاویان از توابع دهلران و بلوطستان شوهان از توابع ملکشاهی به شبکه گاز سراسری متصل خواهند شد.

وی افزود: همچنین این ایام، ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی از جمله نیروگاه صبا یک دهلران، ۲ کارخانه آجر، کارخانه آسفالت و صنایع کوچک و غیره گازدار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام یادآور شد: برای گازرسانی به این تعداد روستا، صنایع و ایستگاه CGS دوم سیروان بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

کشاورز تصریح کرد: ایستگاه CGS دوم سیروان برای تأمین گاز پایدار مناطق شهری و روستایی شهرستان سیروان و تأمین فشار مناسب گاز برای کارخانه سیمان ایلام افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از کلنگ زنی ایستگاه CGS دوم ایلام در هفته دولت خبر داد و گفت: این ایستگاه به منظور تأمین گاز پایدار شهر ایلام و انجام پدافند غیرعامل برای مواقع بحرانی و اضطراری و به جهت جلوگیری از قطع گاز کلنگ زنی خواهد شد که برای اجرای آن ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.