• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
7

افتتاح قرارگاه پیشرفت منطقه‌ای بنیاد احسان ستاد اجرایی در چوار

  • کد خبر : 3448
  • 17 مهر 1402 - 21:03
افتتاح قرارگاه پیشرفت منطقه‌ای بنیاد احسان ستاد اجرایی در چوار
قرارگاه پیشرفت منطقه‌ای بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در شهرستان چوار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش هاوار زاگرس؛ محمد زارع ، در آیین این افتتاحیه که با حضور معاون اجتماعی ستاد اجرایی ایلام، امام جمعه محترم، فرمانده سپاه،مدیر آموزش و پروش،مدیر کمیته امداد شهرستان چوار برگزار شد، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام با دستور مقام معظم رهبری به صورت جدی در حوزه محرومیت زدایی ورود کرده و تاکنون اقدامات بسیار ارزشمند و تاثیرگذاری در حوزه مختلف انجام داده است.

وی، با بیان اینکه این قرارگاه با تعامل و همکاری با سایر دستگاه‌های شهرستان چوار اقدام به فعالیت‌ اساسی برای رفع محرومیت از چهره شهرستان می‌کند، افزود: برخی از محرومیت‌ها به دلیل هم‌افزایی و عدم همکاری مطلوب دستگاه‌ها است که این قرارگاه این مهم را رفع می‌کند.

زارع، با تاکید بر اینکه این قرارگاه در زمینه‌های عمرانی، زیرساختی، فرهنگی، آموزشی، درمانی، آسیب شناسی اجتماعی، کمک معیشتی و توانمندسازی محلات کم‌برخودار فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با اهدافی که این قرارگاه دنبال می‌کند شاهد توسعه همه جانبه شهرستان چوار باشیم و مردم عزیز این منطقه برکات آن را احساس کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان (ره)، استان ایلام، ادامه داد: تقویت مناطق مرزی بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که اگر روستاهای این منطقه توانمند باشند از مهاجرت و خالی شدن نواحی مرزی از سکنه جلوگیری می‌شود.

وی، با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، تمام قد در خدمت مردم است، تصریح کرد: هر امکاناتی که در اختیار داشته باشیم در اختیار قرارگاه جهت رفع محرومیت این منطقه قرار می‌دهیم.

زارع، با اشاره به اینکه اجرای درست و دقیق طرح‌های قرارگاه موجب رشد و توسعه شهرستان می‌شود، بیان کرد: جوان پویا و با تجربه‌ای به عنوان مسئول این قرارگاه انتخاب شده که قطعا می‌تواند اهداف مورد نظر را عملی و پیاده سازی کند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام؛ در پایان این برنامه آقای 《احمد مکری》، از جهادگران خوشنام استان به عنوان مسئول قرارگاه پیشرفت منطقه‌ای شهرستان چوار منصوب شد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.