• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام؛

امسال پروژه گازرسانی به ۱۴ روستا در سطح استان کلنگ‌زنی می شود

  • کد خبر : 1024
  • 03 شهریور 1401 - 15:05
امسال پروژه گازرسانی به ۱۴ روستا در سطح استان  کلنگ‌زنی می شود
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت:امسال پروژه گازرسانی به ۱۴ روستا در سطح استان نیز کلنگ‌زنی خواهد شد

به گزارش هاوار زاگرس؛ محمود کشاورز روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت:در ارزیابی های شرکت ملی گاز کشور، استان ایلام در اکثر شاخص ها جزو شرکت های برتر بوده و حذف قبض های کاغذی و جایگزینی این قبوض کاغذی با پیامک در سطح کشور برای اولین بار در استان ایلام انجام شد.

وی عمل به مسوولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی را وظیفه همگانی دانست و تاکید کرد: در راستای مسوولیت های اجتماعی این شرکت، نشست هایی با اداره کل نوسازی مدارس ایلام انجام گرفته است تا با بهبود وضعیت موتورخانه های مدارس و حذف بخاری های فرسوده و باایمنی پایین، همه مدارس استان به تجهیزات گرمایشی استاندارد مجهز شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام افزود:هفته دولت امسال ۹ روستا و ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی در اقصی نقاط استان ایلام گازدار و ۱۴ روستای دیگر نیز کلنگ‌زنی می شوند.

وی افزود: این هفته ۹ روستا گازدار می‌شود که با گازرسانی به این مناطق، بیش از ۳۶۵ خانوار دیگر استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهد شد.

کشاورز با بیان اینکه برای گازرسانی به این تعداد روستا ۲۰۰  میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز ایران هزینه می‌شود، یادآور شد: هفته دولت امسال ۲ روستا در دهلران، یک روستا در ملکشاهی، ۲ روستا در هلیلان، سه روستا در چرداول و یک روستا در سیروان گازدار می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به روستاهای قابل افتتاح در هفته دولت امسال اشاره کرد و گفت: این روستاها در شهرستان های دهلران، ملکشاهی، هلیلان، چرداول و سیروان قرار دارند.

کشاورز با بیان اینکه در هفته دولت امسال پروژه گازرسانی به ۱۴ روستا در سطح استان نیز کلنگ‌زنی خواهد شد، ادامه داد: این روستاها در شهرستان های دره‌شهر، چرداول، دهلران، هلیلان با میزان اعتباری بالغ بر ۳۳۴ میلیارد ریال در هفته دولت کلنگ‌زنی می شود.

وی به آیین بهره‌برداری از پروژه‌های صنعتی هفته دولت اشاره‌ کرد و ادامه داد: اجرای ایستگاه مستقل  CGS  شهرستان سیروان با اعتباری به میزان ۹۵ میلیارد ریال با اجرای پنج کیلومتر خط انتقال و تغذیه فلزی و نیز بهره‌برداری از گازرسانی به ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌ها است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: برای گازرسانی به این تعداد واحد صنعتی ۱۰ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده است.

وی افزود: طی یک سال گذشته اقدامات ارزنده ای در حوزه گاز رسانی در ایلام صورت گرفته است و هم اکنون ۱۰۰ درصد جامعه شهری و بیش از ۹۷ درصد جامعه روستایی استان گازرسانی شده اند.

 وی ادامه داد: گازرسانی به ۴۵۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، پرداخت های مالیاتی شرکت های نفت و گاز به ارزش ۵۰ میلیارد تومان، گاز رسانی به روستاهای کمتر برخوردار شهرستان هلیلان و تلاش برای بهبود کیفی خدمات شرکت به مشترکان، از مهمترین اقدامات صورت گرفته در طول یکسال گذشته انجام شده است.

کشاورز با اشاره به عملیات لوله گذاری گاز به طول  پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر در نقاط مختلف استان ایلام اظهار داشت: ۱۱۹ هزار انشعاب جدید نصب و بیش از ۲۰۰ هزار مشترک جدید در شرکت گاز استان پذیرش شده اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تمامی شهرک های صنعتی استان از نعمت گاز بهره مند هستند تاکید کرد: اقدامات مربوط به گازرسانی یک هزار و ۱۳۶ واحد اقتصادی فعال طی یک سال گذشته صورت گرفته است. /م

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1024

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.