• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8
امام جمعه ایلام؛

انقلاب ما دارای سه رکن رهبری، مردم و انگیزه دینی بود

  • کد خبر : 3043
  • 12 خرداد 1402 - 23:58
انقلاب ما دارای سه رکن رهبری، مردم و انگیزه دینی بود
امام‌جمعه ایلام اظهار داشت : امروز تشنگان حقیقت از کشورهای دنیا حتی آمریکا، گمشده خود را در این دنیای مادی‌گرا معنویت می‌دانند و به اسلام روی می‌آورند، انقلاب اسلامی یک دریچه امیدبخش و نورافشانی بود که به روی انسان‌ها در زمین باز شد تا به‌سوی حقیقت راه یابند.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار افزود : امام رحل زندگی شرافتمندانه را برای ما رقم زد، در فضای جمهوری اسلامی هر انسانی که نفس بکشد مدیون امام راحل است که ما را ذلت بندگی استکبار و ظلم نظام ستم‌شاهی به عزت بندگی خدا و آزادی رساند.

وی گفت : انقلاب ما دارای سه رکن رهبری، مردم و انگیزه دینی بود که شاخص‌هایی دارد و به‌عنوان برترین انقلاب دنیا مطرح است و امام راحل به‌عنوان رهبر و بنیان‌گذار انقلاب دارای ابعادی است که برخی از آن ابعاد هنوز برای ما ناشناخته است و لازم است امروز برای شناخت امام، مکتب امام، انقلاب و آرمان و اهدافی که داشتند به‌ویژه برای نسل نوجوان و جوان ما تبیین صورت گیرد.

وی افزود :از همان آغاز انقلاب، کشور ایران به‌عنوان محور خبرهای دنیا و کانون اخبار جهان مطرح شد و خدا را شکر این انقلاب پس از فرازوفرود فراوان به پیروزی رسید و استمرار پیدا کرد.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد : یکی از اثرات مهم انقلاب اسلامی، دمیدن روح امید، استقلال و جهاد در بین مسلمانان، مظلومان و مستضعفان جهان بوده است که از حق خود دفاع کرده و به آینده خود امیدوار شدند و اثر آن در مقاومت مردم مظلوم فلسطین، لبنان و جبهه مقاومت اسلامی منطقه مشاهده می‌شود.

وی گفت :دشمن منتظر بود که با ارتحال امام مسیر انقلاب تغییریافته و نقشه‌های خود را اعمال کند اما با انتخاب مرجع تقلید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد و مسیر انقلاب اسلامی با همان آرمان‌ها و اهداف امام راحل، تداوم یافت و با رهبری ایشان، کشتی انقلاب اسلامی در امواج طوفانی فتنه جهانی هدایت‌شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار خاطرنشان کرد :مشکلات و سختی‌هایی در کشور وجود دارد اما دولت تلاش می‌کند که این مشکلات برطرف شود، مشکلات ما حل‌شدنی است، پس سختی‌ها امداد غیبی و نصرت الهی شامل حال ما می‌شود.

وی افزود :لازم است برای حفظ سلامتی و محیط‌زیست خود، با تمام توان از محیط‌زیست، از خاک، آب، جنگل، منابع طبیعی حفاظت کنیم چراکه سرنوشت ما با محیط‌زیست گره‌خورده است، بایستی از جنگل‌های بلوط که به‌شدت در معرض نابودی قرارگرفته است محافظت کنیم و از همه فعالان و گروه‌های مردم‌نهاد محیط‌زیست تقدیر می‌کنم.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3043

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.