• امروز : یکشنبه - ۲۶ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 14 April - 2024
5

اولتیماتوم استاندار برای ساماندهی زیر ساخت های پایانه مرزی مهران

  • کد خبر : 1445
  • 21 آبان 1401 - 11:14
اولتیماتوم استاندار برای ساماندهی زیر ساخت های پایانه مرزی مهران
استاندار ایلام گفت: مدیران گمرک و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ظرف مدت یک هفته مشکلات و مسائل موجود در زمینه زیرساخت‌های پایانه مرزی مهران را ساماندهی و رفع کنند.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حسن بهرام‌نیا روز شنبه در نشست گارگروه صادرات غیر نفتی و شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان ایلام اظهار داشت: با وجود رشد صادرات، در بحث زیرساخت‌ها در مرز بین المللی مهران آن چیزی که مد نظر است تحقق پیدا نکرده است.

وی افزود: کامل نشدن نظارت ها در پایانه گمرک مهران، عدم صدور کارت شناسایی و تردد الکترونیک هوشمند و همچنین مشکلات محوطه تجاری اصلاح نشده است ، گمرک این کار را در کوتاه ترین زمان ممکن در اولویت کاری خود انجام دهد.

استاندار ایلام بیان کرد: ما تا چه زمانی می توانیم بی نظمی را تحمل و چشم پوشی کنیم، چه شخص یا ارگانی باید این مسائل و مشکلات را پیگیری و برطرف کند، ما وقتی به مدیری تکلیفی در حوزه کاری سازمان مربوطه اش اعلام می کنیم پشتیبان هم خواهیم بود و همه هم وظیفه دارند از وی حمایت کنند.

وی افزود: در بازدید روز گذشته از مسیر مهران و پایانه و گمرک به وضوح مشاهد شد که بی نظمی در پایانه مرزی وجود داشت، هنوز نظافت ایام اربعین در پایانه مسافربری کامل اجرا نشده و این در خور و شان پایانه نبود.

استاندار ایلام تاکید کرد: یکی از دلایل اصلی نارضایتی های مردم همین عملکردهای غلط است چرا که اگر ما به عنوان مسوول درست عمل کرده و کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم مردم هم هیچ اعتراضی نداشته و قدران هم خواهند بود.

بهرام‌نیا اضافه کرد: به طور قطع اگر مدیران مرتبط با جدیت تمام مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را پیگیری کنند آن زمان هم‌ما رضایت خود را به طور نسبی اعلام خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی مهران تنها یک‌محور مشغول فعالیت احداث یک‌پل بود و مابقی پروژه ها غیر فعال بود، بعد از پایان کنگره اربعین به همه مدیران اعلام کردیم که مسائل را از همین الان‌پیگیر و نسبت به رفع و تکمیل آنها اقدام‌کنند.

استاندار ایلام تاکید کرد: انتظار می رود مدیران همانطور که در ایام اربعین خوش درخشیدند در حیطه کاری خود تلاش کنند، اقدامات و کارهای خوبی انجام شده ، اما به واسطه توانایی که از مدیران داریم انتظارهای بیشتری ایجاد شده است.

بهرام‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود افزود: نشست های متعددی با استاندار واسط عراق در خصوص بحث مرزی چنگوله و چیلات برگزار شده است، تلاش ما این است که در خصوص موضوع تردد زائران در مرز چیلات به عنوان مرز دوم در ایام اربعین سال آینده استفاده کنیم.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.