• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
12
سرپرست شرکت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام؛

ایلام تنها استانی که زیرساخت اجرای پروژه فیبر نوری در آن اجرا شده است

  • کد خبر : 2679
  • 14 اسفند 1401 - 22:49
ایلام تنها استانی که زیرساخت اجرای پروژه فیبر نوری در آن اجرا شده است
سرپرست شرکت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام با بیان اینکه تاکنون عملیات اجرایی ۱۷۵ کیلومتر فیبر نوری در مناطق روستایی استان انجام شده است، گفت: ۱۰۰ کیلومتر از این میزان اجرای عملیات فیبر نوری در دولت سیزدهم تکمیل شده است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ علی کریمی اظهار داشت: استان مرزی ایلام از نخستین استان های کشور بود که نهضت جهادی توسعه فیبر نوری در آن رقم خورد و رایزنی های زیادی برای اجرایی شدن آن انجام گرفت.

سرپرست شرکت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام از برنامه ریزی برای اجرای ۶۸۵ کیلومتر عملیات فیبر نوری در سطح روستاهای استان خبر داد و یادآور شد: اعتباری معادل ۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه خواهد شد.

کریمی در خصوص اجرای پروژه فیبر نوری در سطح شهرستان های استان هم توضیح داد: ایلام تنها استانی است که زیرساخت اجرای پروژه فیبر نوری در همه شهرهای آن اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه برای تمامی شهرها قابلیت اشتراک پذیری فیبر نوری در استان وجود دارد، بیان کرد: برای تمامی شهرهای استان زیرساخت آماده فیبر نوری با قابلیت ۱۰۰ هزار پورت پیش بینی شده است.

سرپرست ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام در خصوص شبکه اینترنت و تلفن همراه افزود: ۴۴ روستای این استان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به شبکه تلفن و اینترنت همراه پایدار و باکیفیت متصل شده‌ است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2679

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.