• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

باید تفکر بسیج در سطح جامعه تقویت و در همه ابعاد اشاعه یابد

  • کد خبر : 1533
  • 24 آبان 1401 - 11:41
باید تفکر بسیج در سطح جامعه تقویت و در همه ابعاد اشاعه یابد
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت:باید تفکر بسیج در سطح جامعه تقویت و در همه ابعاد اشاعه یابد تا جبهه مبارزه با استکبار توسط قدرت بسیج تقویت شود.

به گزارش هاوار زاگرس؛ سردار شاکرمی روز سه شنبه در نشست با اعضای شورای بسیج استان ایلام، اظهار داشت: بسیج یک استراتژی دفاعی، سیاسی و نظامی، یک حقیقت و شجره طیبه است که ریشه آن اعماق وجودی جامعه به عنوان خط مقدم مبارزه با استکبار شکل گرفته و جهانی سازی به شیوه غربی را به چالش کشیده است و از حیثیت مظلومان و آزادی خواهان جهان دفاع می کند.

فرمانده سپاه استان ایلام افزود: بسیج یک تفکر و جریان ساز و دستاورد ساز است که در همه مخاطرات طبیعی و غیر طبیعی حضور دارد و یک نیروی پیشرونده است و امروز تفکر بسیجی در کشورهای مختلف منطقه و جهان گسترش یافته است.

وی تاکید کرد: باید تفکر بسیج در سطح جامعه تقویت و در همه ابعاد اشاعه یابد تا جبهه مبارزه با استکبار توسط قدرت بسیج تقویت شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به برخی برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و ادامه داد: ۱۴۱ عنوان برنامه در بخش های مختلف از یکشنبه آینده شروع می شود، تجمع بزرگ بسیجیان در پنجم آذرماه، همایش ورزش همگانی، حضور قشر بسیج در نماز جمعه، برگزاری آیین آبروی محله و یادواره ها از جمله این برنامه ها هستند.

شاکرمی به مقوله جهاد تبیین به عنوان مهم ترین و دغدغه رهبری اشاره کرد و یادآور شد: تا پایان سال جاری اجرای برنامه های جهاد تبیین برای ۱۲۰ هزار نفر از اقشار مختلف انجام می شود.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1533

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.