• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
12
نماینده مردم ایلام در مجلس؛

باید در حوزه فرهنگی نقشه راه جدید ترسیم شود

  • کد خبر : 2003
  • 01 دی 1401 - 15:52
باید در حوزه فرهنگی  نقشه راه جدید ترسیم شود
عصر امروز پنج شنبه 1دی ماه آیین تجلیل از خادمین اربعین حسینی مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام با حضور سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای ایلام، مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام و کادر درمان این مدیریت برگزار شد.

به گزارش هاوار زاگرس؛ نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در این آیین با بیان اینکه ۷٠ درصد معضلات در کشور ایجاد می شود، اظهار داشت: در این شرایط اگر جامعه به خوبی مدیریت و هر کس مسئولیت خود را به خوبی انجام دهد بسیاری از مشکلات حل می شود.

سارا فلاحی افزود: امروز بخشی از مشکلات اقتصادی جامعه به سبب حذف ارز تدریجی است و این مهم سبب نارضایتی مردم شده است.وی اضافه کرد: ما در دنیای زندگی می کنیم که قدرت حرف اول را می زند و این داده صرفا فقط قدرت سخت افزاری نیست.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه یکسری مدیریت ها در کشور وجود دارد که اقتدار ایران را در جهان تحت تاثیر قرار داده و تاثیر این موضوع در جامعه بیشتر از تحریم های ظالمانه کشورهای غربی است که باید در این راستا چاره اندیشی شود.

وی با بیان اینکه بزرگترین تحریم خود تحریمی است، گفت: اگر داده های لازم برای ملت مدیریت شود شرایط سخت امروز تحمل و کشور دچار چالش نمی شود.

فلاحی تاکید کرد: کشور امروز، بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند همدلی، اتحاد و همراهی است که می توان با انجام کارها، سرمایه اجتماعی تقویت شود.

وی گفت: اگر امروز مدیریت داده ها به خوبی انجام نشود تصمیمات غلطی اتخاذ و موجب ناامیدی جامعه می شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج نماد آگاهی، تخصصی گرایی، فداکاری و ایثار و .. است، افزود: وقتی مسئولی ادعای بسیجی بودن می کند باید مدیریت آن مشخص و به خوبی نمایان شود.

وی افزود: بکارگیری جوانان بی تجربه در پست های مدیریت نه تنها به عملکرد آن سازمان لطمه وارد می کند بلکه موجب نارضایتی مردم نیز می شود.

فلاحی ادامه داد: مردم ایلام مردمی کم توقع و قدردان مسئولانی که در راستای حل مشکلات انها تلاش می کنند هستند، بنابراین نباید نسبت به آنان بی تفاوت بود.

وی تصریح کرد: در حوزه فرهنگی باید نقشه راه جدید ترسیم شود تا نسل جدید با این مهم آشنا و امروز اینچنین فریب توطئه های دشمن را نخورند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: همچنین در حوزه سلامت باید ایده های جدید طراحی و از ظرفیت نخبگان در راستای توسعه این بخش استفاده شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام نیز در این نشست گفت: ۳٠٠ نفر از نیروهای مدیریت درمان ایلام از ۱۴ استان معین کشور در ایام اربعین در راستای خدمات رسانی به زائران مشغول بکار بودند.

دکتر مهیار سلیمانی افزود: بجز ایام اربعین در طول سال نیز اردوهای جهادی در راستای خدماترسانی به مردم مناطق محروم ایلام برگزار و نیروهای درمانی به صورت داوطلب در این اردوها شرکت می کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به ملکی شدن بیمارستان شهدای زاگرس، این مکان درمانی نیازمند توجه ویژه بخصوص تامین تجهیزات می باشد که امیدواریم این مهم محقق و موجب بهره مندی بهتر و بیشتر بیمه شدگان در این مکان شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام ادامه داد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب پروژه درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان مهران این مکان درمانی تا پایان سال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر سلیمانی در پایان از جمله خدمات ارائه شده مدیریت درمان تامین اجتماعی به زائران اربعین حسینی در ایام اربعین را انجام ۴۸۶۲ مورد تزریقات برادران و خواهران،۷۲۴۱ خدمات ویزیت عمومی، ۱۸۲۰ مورد سرم تراپی، ۱۸۳ مورد انجام ازمایش و ۱۱۷ مورد فیزیوتراپی عنوان کرد.

در پایان این نشست از کمیته حجاب و عفاف، برگزیدگان مسابقه نماز و تیم های بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام با لوح تقدیر تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.