• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

باید فضای تمام مناطق استان به سمت حال و هوای تبلیغاتی کنگره ملی شهدا برود

  • کد خبر : 858
  • 25 مهر 1400 - 23:45
باید فضای تمام مناطق استان به سمت حال و هوای تبلیغاتی کنگره ملی شهدا برود
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: باید فضای تمام مناطق استان اعم از شهری و روستایی به سمت حال و هوای تبلیغاتی کنگره ملی سه هزار استان برود.

به گزارش هاوار زاگرس ؛سردار جمال شاکرمی روز یکشنبه در نشست هماهنگی کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام اظهار داشت: اقدامات تبلیغی و فرهنگی اعم از تبلیغات محیطی، چاپ بنر، تولید و انتشار تله فیلم، کلیپ و تیزر مرتبط با محتوای کنگره باید با شتاب بیشتر در سطح استان انجام شود.

وی ادامه داد: اجلاسیه ها و ویژه برنامه های کنگره سه هزار شهید استان ایلام در محل نمایشگاه دائمی شهرداری واقع در پارک چغاسبز برگزار می شود و این نمایشگاه از دهم آبان تا چهارم آذر ماه در اختیار کنگره قرار می گیرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین علیه السلام ایلام افزود: آماده سازی، نصب تجهیزات و زیرساخت ها برای برگزاری برنامه ها و اجلاسیه های کنگره بعد از تحویل گرفتن نمایشگاه در دستور کار است تا این مکان برای کنگره آماده شود.

شاکرمی با بیان اینکه اجلاسیه نهایی چهارم آذرماه برگزار می شود، یادآور شد: فرصت زیادی تا زمان برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام نمانده است و باید اقدامات اجرایی کنگره شتاب گیرد.

وی اضافه کرد: قبل و همزمان با برگزاری کنگره تیم های درمانی سپاه و دانشگاه علوم پزشکی با حضور در مناطق حاشیه نشین و محروم حضور و به نام و یاد شهدا و کنگره به مردم خدمات درمانی ارائه می دهند و همچنین مرمت و بهسازی مناطق حاشیه نشین از جمله آسفالت معابر و کوچه ها به اسم شهدا و کنگره انجام می شود.

فرمانده انتظامی ایلام نیز در این نشست گفت: تمهیدات لازم امنیتی کنگره در داخل استان و تردد مهمانان و مسوولان در طول مسیر رفت و آمد به استان و شرکت در کنگره اندیشیده شده است.

سردار دلاور القاصی مهر افزود: همچنین برقراری نظم در مکان و محوطه پیرامون کنگره نیز در دستور کار نیروی انتظامی استان است.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز گفت: ۸۴ هزار اثر فرهنگی مرتبط به شهیدان و هم راستا با کنگره شهدا احصا و جمع آوری شده است.

اسداله تولیده افزود: ۴۰۰ شهید فاقد شناسنامه شهادت و مستندات نیز شناسایی شده اند که مشخصات آنها نیز در کتاب فرهنگ اعلام شهدا ثبت شود و همچنین ۱۷۴ نفر از شهدا فاقد عکس هستند که یک تصویر گرافیکی نمادین همراه با اسم شهید متناسب با جنسیت و سن آنها جهت بافت در قالیچه کنگره انتخاب شده است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=858

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.