• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام؛

بخش عمده ای از نارسایی ها و کاستی هایی موجود در استان ناشی از جنگ تحمیلی است

  • کد خبر : 1885
  • 21 آذر 1401 - 11:15
بخش عمده ای از نارسایی ها و کاستی هایی موجود در استان ناشی از جنگ تحمیلی است
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با بیان این که مردم استان خواستار تحقق مطالبات بحق خود از حوزه نفت و گاز هستند، گفت: واگذاری مدیریت مستقل و پرونده مالیاتی نفت و گاز و اختصاص درصدی از منابع نفتی به خاطر آلایندگی ها از جمله این خواسته‌هاست و تحقق این موارد حمایت مسوولان ارشد کشور را می طلبد.

به گزارش هاوار زاگرس؛ محمدسبحان حسنی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه روسای جدید و قدیم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام اظهار داشت: مردم ایلام به علت وجود ظرفیت مرزهای همجوار با کشور عراق، انتظار بهره مندی از مواهب این مرزها را دارند.

وی افزود: در راستای تقویت دیپلماسی با کشور عراق انتظار مردم تشکیل بازارچه های جدید در نوار مرزی ، احداث و تکمیل بزرگراه و آزادراه های منتهی به عراق از مبادی مرزی دهلران و مهران است که باید مورد توجه مسوولان ارشد کشور قرار گیرد.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه اربعین یک نعمت مهم برای کشور و مردم استان است، ادامه داد: باتوجه به حجم بالای مسافران، ایلام قادر به پاسخگویی نیازهای زائران نیست و باید تقویت زیرساخت های اربعین توسط مسوولان کشور پیگیری شود.

حسنی یادآور شد: بخش عمده ای از نارسایی ها و کاستی هایی موجود در استان ناشی از جنگ تحمیلی است که باتوجه به شعار دولت سیزدهم مبنی بر رعایت عدالت اجتماعی، از ظرفیت های گسترده ایلام برای توسعه و رشد استان بهره گیری شود.

در این آیین که با حضور معاون مجلس، حقوقی و امور استان های سازمان برنامه و بودجه، جمعی از مدیران و ذیحسابان دستگاه های مختلف برگزار شد، امین دوست محمدی به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی جایگزین رحمت اله قیصوری شد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.