• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4
همزمان با دهه فجر صورت گرفت؛

بهره برداری ازحدود ۷هزارطرح خود اشتغالی در استان ایلام

  • کد خبر : 2487
  • 17 بهمن 1401 - 22:19
بهره برداری ازحدود ۷هزارطرح خود اشتغالی در استان ایلام
استاندار ایلام با بیان اینکه ۸۷ طرح عمرانی در شهرستان هلیلان در حال اجراست، گفت: ۳۷ طرح با اعتبار ۴ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال در شهرستان هلیلان از محل سفر ریاست جمهوری در دست اقدام است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حسن بهرام نیا روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان هلیلان و درجمع نخبگان و معتمدین این شهرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شهدای عزیز ما، جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به افق عندهم یرزقون رسیدند.

وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود همه ناملایمات و علی رغم همه مشکلات، فتنه ها، تحریم ها و تهدیدها و نقشه های شوم استکبار جهانی، این کشتی نجات با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی به ساحل مقصود رسیده است و همه ما در این کشتی قرار گرفته ایم و ناخدای این کشتی خلف امام راحل است.استاندار ایلام با بیان اینکه این راه ادامه دارد و رسالت این انقلاب سپردن پرچم عدل و عدالتی با صاحب اصلی آن بوده و این نظام زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) است، افزود: امروز همه وظیفه داریم که قدردان شهدا باشیم و این جلسه که با حضور مردم با فرهنگ شهرستان هلیلان و مسئولان استان تشکیل شده در راستای توسعه همه جانبه این شهرستان را به فال نیک می گیریم.

۸۷ طرح عمرانی برای توسعه زیرساخت‌های هلیلان در حال اجراستبهرام نیا ابراز کرد: سفرهای شهرستانی این زمینه را ایجاد کرده است که مسئولان بدون واسطه در بین مردم حضور پیدا کنند و مشکلات و مطالبات مردم را شنیده و در راستای رفع این مشکلات گام بردارند، یکی از ویژگی های دولت سیزدهم، مردمی بودن و حضور در بین مردم و یکی دیگر از ویژگی های این دولت صادق الوعد بودند و پاسخگویی متقن و بر اساس منطق است.

وی با بیان اینکه این دولت مردم را محرم خود می داند و آنجایی که محقق شدن خواسته وجود دارد و جایی که امکان نداشته باشد صادقانه به مردم می گوید، افزود: صاحب اصلی این انقلاب مردم و پایه اصلی حکومت اسلامی مردم محوری و مردم مداری است.

استاندار ایلام با بیان اینکه دولت سیزدهم در مقام مقایسه، از لحاظ کمی و کیفی ارایه خدمات و پیگیری مسائل و مشکلات مردم، بسیار متفاوت تر از دولت های گذشته بوده است، افزود: در استان با تمام وجود و با تمام ظرفیت متناسب با اعتبارات استانی و امکانات برای رفع مشکلات مردم و توسعه تلاش خواهیم کرد.

بهرام نیا با بیان اینکه مجموع طرح های مهم استان در ایام دهه مبارک فجر ۱۰۹ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار ۶۹۷ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۱۲۸۸ نفر بوده است، تصریح کرد: ۶ هزار و ۹۶۴ طرح خود اشتغالی در این ایام با اعتباری بالغ بر ۶۱۹ میلیارد تومان و ۶۹۶۴ نفر اشتغالزایی در سطح استان به بهره برداری رسیده است.

استاندار ایلام تصریح کرد: همه مدیران اجرایی استان بیش از ۲ بار در سامانه سامد حضور داشته اند، دیدارهای دیپلماتیک با استان های همجوار در کشور عراق از جمله استان های بابل، واسط و میسان در راستای ایجاد ظرفیت های لازم سرمایه گذاری و تبادلات تجاری برگزار شده است.

بهرام نیا با بیان اینکه ۶۹ سفر شهرستانی در سطح استان با حضور مدیران اجرایی برگزار شده است، ابراز کرد: ۵ هزار و ۸۳۱ مورد وام ازدواج با مبلغ بیش از ۸۵۰ میلیارد تومان در استان پرداخت و ۸۰ درصد تقاضای تسهیلات ازدواج در استان محقق شده و ۷ هزار ۴۲۶ مورد تسهیلات فرزندآوری با اعتباری بالغ ۴۸۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

بهرام نیا بیان کرد: در شهرستان هلیلان ۷ طرح با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۲۵ میلیارد ریال، از محل متمم اول سفر ریاست جمهوری ۶ طرح با اعتباری معادل ۵۹۰ میلیارد ریال و از محل متمم دوم سفر ریاست جمهوری یک پروژه با اعتباری معادل ۳۰۰ میلیارد ریال و در مجموع از محل سفر ریاست جمهوری به استان ۳۷ طرح با اعتباری بالغ ۴ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال برای شهرستان هلیلان رقم خورده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه ۸۷ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۷۲۳ میلیارد ریال در شهرستان هلیلان در دست اجراست، گفت: طرح نهضت ملی مسکن شامل احداث ۱۵۵ واحد مسکونی معادل ۱۱۰ مسکن روستایی و ۴۵ واحد شهری با اعتبار ۳۶۲ میلیارد ریال تسهیلات در دست اجراست.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.