• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6
امام جمعه ایلام؛

تبعیت از فرامین رهبری از بروز تردید در جامعه هنگام بروز فتنه ها جلوگیری می کند

  • کد خبر : 2111
  • 09 دی 1401 - 21:08
تبعیت از فرامین رهبری از بروز تردید در جامعه هنگام بروز فتنه ها جلوگیری می کند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تبلیعات رسانه ای دشمن با جنگ شناختی جای شهید و جلاد، حق و باطل را در افکار عمومی عوض و دشمن را دوست و دوست را دشمن معرفی کرده است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار داشت: زمان همه گیری فتنه، لزوم جهاد تبیین و عدم سکوت خواص در تشریح واقعیت ها یک ضرورت مهم و اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: باید با آگاه سازی افراد فریب خورده، آنها را با جهاد تبیین نسبت به واقعیت ها مواجه کرد تا ضمن برملا کردن حقایق، آثار مخرب جنگ شناختی برای این افراد آشکار شود.

خطیب جمعه ایلام یادآور شد: امروز جامعه نیارمند جهاد تبیین است، چراکه دشمن با تمام توان سخت و نرم افزاری خود با ایجاد جنگ شناختی و ترکیبی خود به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمده است.

کریمی تبار ادامه داد: دشمن برای به زانو درآوردن مردم و انقلاب تلاش های گسترده ای کرده است و در جهت رسیدن به مقاصد شوم خود با تحریم و فشارهای اقتصادی، سفره و معیشت خانواده ها و در نتیجه نارضایتی عمومی را ایجاد کند.

وی در مورد جنگ فرهنگی دشمن نیز توضیح داد: آنها با تدوین و اجرای طرح شوم ۲۰۳۰ در بدنه مدارس سعی داشتند در درازمدت با برنامه های فرهنگی مد نظر خود اعتقادات، آرمان ها و هویت ملی میهنی فرزندان این سرزمین را از بین ببرند و نسلی همسو با تفکرات نظام غرب تربیت کنند که با فراست و زیرکی رهبری و دولت سیزدهم این دسیسه مهم به سرانجام نرسید.

امام جمعه ایلام در مورد جنگ اجتماعی هم گفت: دشمن با نفوذ و سرمایه گذاری فرهنگی و اجتماعی خود باعث افزایش طلاق، کاهش ازدواج و باروری، ترویج بی بندباری و انحتاط اخلاقی سعی در فروپاشی اصالت خانواده های ایرانی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: بصیرت باعث شناختن واقعیت ها و نقشه های دشمنان شده و شناخت حقایق باعث شکل گیری اقدام به موقع برای مقابله با این نقشه ها می شود.

وی تاکید کرد: تبعیت از فرامین رهبری از بروز تردید در جامعه هنگام بروز فتنه ها جلوگیری می کند و مقابله با دشمن و پیروزی در برابر توطئه های معاندان در گرو پیروی از رهنمون های رهبری است، در حالیکه تلاش دشمنان ایجاد فاصله بین مردم و رهبر است.

امام جمعه ایلام به سالروز نهم دی ماه و روز بصیرت مردمی و میثاق امت با رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: سال ۸۸ فتنه ها با رمز دورغین و بزرگ تقلب در انتخابات شعله ور شد که با تدابیر حکیمانه رهبری و بصیرت مردم این فتنه خطرناک مدیریت و نقشه های دشمنان خنثی شد و روزی برای تجدید پیمان با رهبری و خواری بر چشم دشمنان است./ط

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.