• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
6

تخطی از مصوبات ستاد بحران، ترک فعل محسوب می شود

  • کد خبر : 3421
  • 13 مهر 1402 - 21:37
تخطی از مصوبات ستاد بحران، ترک فعل محسوب می شود
استاندار ایلام با بیان اینکه تخطی از مصوبات ستاد بحران، ترک فعل محسوب می شود، گفت: سهل‌انگاری از هیچ مدیری در راستای کاهش مخاطرات ناشی از بارندگی های پیش رو و وقوع سیلاب پذیرفتنی نیست.

“حسن بهرام نیا” روز پنجشنبه در نشست وبیناری آغاز عملیات طرح‌های آبخیزداری با حضور معاون اول رییس جمهور و جلسه هماهنگی دستگاه‌های عضو ستاد بحران استان، اظهار کرد: مصوبات این کارگروه ها و ستاد مدیریت بحران استان در راستای کاهش مخاطرات بارش های پیش رو در استان فصل الخطاب است و هیچ مدیری نمی تواند از آن تخطی کند چرا که ترک فعل است.

وی با بیان اینکه شرح وظایف دستگاه‌های عضو ستاد اعلام شده و باید همه‌ مدیران این حوزه طبق زمان‌بندی تعیین شده به وظایف خود عمل کنند، افزود: یکی از الزامات دستگاه های اجرایی مرتبط در این زمینه، توجه به حوزه پیشگیری است و اگر دستگاهی کوتاهی کند، ترک فعل انجام داده و حتما به طور قاطع برخورد خواهد شد.

بهرام نیا با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی باید به تعهدات خود در زمینه کاهش مخاطرات ناشی از سیل و بارندگی های پیش رو عمل کنند، خاطرنشان کرد: هیچ گونه کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست و لازم است همه دستگاه های اجرایی استان پای کار باشند.

استاندار ایلام گفت: پس از پایان مهلت ۱۰ روزه برای لایروبی مسیل‌های سطح شهر و پاک‌سازی مسیرهای محل عبور سیلاب، وضعیت گذشته و فعلی مسیل‌ها و همچنین اقدامات انجام شده طی این مدت تهیه و به‌صورت مصور در نشست بعدی ارایه شود.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3421

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.