• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
10

تکمیل برج هنر شهر ایلام نیازمند ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار است

  • کد خبر : 3401
  • 09 مهر 1402 - 19:37
تکمیل برج هنر شهر ایلام نیازمند ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار است
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی ایلام گفت: جشنواره ملی تئاتر میدانی و خیابانی “۵۵ دقیقه” زمین فوتبال چوار به صورت گسترده و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و بنیاد شهید استان برگزار می شود. .

به گزارش هاوار زاگرس؛ سعید خیرالهی ظهر امروز یک شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ایلام اظهار داشت:جشنواره ملی تئاتر میدانی و خیابانی “۵۵ دقیقه” زمین فوتبال چوار به صورت گسترده و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و بنیاد شهید استان برگزار و همچنین در این جشنواره لالایی مادران ایلامی و شهدا جمع آوری می‌ گردد.

وی بیان داشت: در این راستا برنامه ریزی ها و رایزنی های لازم انجام و تلاش می شود اختتامیه این جشنواره با برطرف شدن موانع تا بهمن ماه سال جاری برگزار شود.

رئیس حوزه هنری استان ایلام یادآور شد : حوزه هنری سال ۱۳۵۷ به عنوان مرکزی برای فعالیت نوجوانان آن موقع برای انجام کارهای انقلابی راه اندازی شد و خیلی از هنرمندان شاخص و شناخته شده امروز کشور در این مکان ها رشد یافته اند.

وی افزود: از مهم ترین اهداف حوزه هنری حمایت و تولید محتوا در حوزه فرهنگ و هنر اسلامی و انقلابی است و امروز سنبل حوزه هنری شهید مرتضی آوینی است.

خیرالهی بیان داشت: بر اساس سیاست های کلان ستاد مرکزی حوزه هنری، هر استان موظف است با سند تحول و بر اساس زیست بومی تدوین و بر این محور فعالیت کنند.

وی افزود: خبرنگاران یکی از هنرمندان مظلوم و بی ادعا هستند که همیشه وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و در کار خود کوتاهی نداشته اند.

رئیس حوزه هنری ایلام با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و هنر فراورده نداریم، افزود: ما باید افتخارات، شجاعت ها و شهدای دوره جنگ تحمیلی را به استان های دیگر معرفی کنیم.

وی خاطر نشان شد: خبرنگاران جریان اربعین را در استان به راه انداختند و توانستند نگاه ها را به این سمت ویژه تر کنند.

وی با اشاره به اینکه تکمیل برج هنر شهر ایلام نیازمند ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار است، افزود: در حال حاضر برج هنر ایلام تعریف ملی و نه استانی ندارد و انتطار می رود خبرنگاران استان تامین اعتبار برج هنر را مورد مطالبه و به عنوان یک دغدغه مهم به آن بپردازند.

رئیس حوزه هنری ایلام در پایان بر ضرورت تأمین اعتبار برج هنر در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3401

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.