• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

جابجایی ۲ میلیون و ۱۵۱ هزار کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان

  • کد خبر : 3873
  • 20 فروردین 1403 - 16:11
جابجایی ۲ میلیون و ۱۵۱ هزار کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: ۲ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۷۰۵ تن کالا طی سال گذشته از طریق ناوگان حمل و نقل در این استان جابجا شده است.

به گزارش هاوار زاگرس ؛ علی کریمی اظهار داشت: طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها یکی از مهم‌ترین طرح‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در شهرهای کشور است که در این استان مرزی نیز آغاز شده است.

وی در مورد آخرین وضعیت پیشرفت طرح پوشش فیبر نوری منازل و کسب و کارها، افزود: با شروع این پروژه در استان ایلام، ۱۳۰ کیلومتر از نظر ساختار حفاری شده و ۲۲۰ کیلومتر نیز کابل دیواری احداث شده که می توان گفت در مجموع ۳۵۰ کیلومتر کابل در ۲۷ شهر ایلام اجرا شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از اتصال کامل شهر ایلام و مهران به پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها خبر داد و یادآور شد: اینترنت بر بستر فیبر نوری نوعی از اتصال به پهنای باند اینترنت است که تجربه سرعت به میزان ۱۰۰ مگابیت تا یک گیگابایت بر ثانیه را برای کاربران رقم می‌زند و زیرساخت اولیه برای توسعه شهر هوشمند تلقی می‌شود.

کریمی یادآور شد: برنامه لازم برای واگذاری اینترنت پر سرعت برای همه شهرهای استان ادامه دارد و تحول خوبی در سطح دیتا شاهد هستیم و این آمادگی را داریم که تجارب خود را در اختیار دیگر استان‌ها قرار دهیم./م

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.