• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

برگزاری اختتامیه بازی‌های فوتبال خیابانی«جام شهدای ۱۵ خرداد» در ایلام

  • کد خبر : 3158
  • 28 تیر 1402 - 8:00
برگزاری اختتامیه بازی‌های فوتبال خیابانی«جام شهدای ۱۵ خرداد» در ایلام
اختتامیه بازی‌های فوتبال خیابانی «جام شهدای 15 خرداد» در ایلام با حضورمسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش هاوار زاگرس به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمانه حضرت امام (ره)،استان ایلام «محمد زارع» در اختتامیه این بازیها، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در راستای محرومیت زدایی در زمینه های مختلف ورود کرده و توانمندسازی محلات را از طریق خانه‌های احسان در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه ۱۲ خانه احسان در سطح استان راه اندازی شده که در زمینه توانمندسازی محلات در ابعاد مختلف مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به مردم هستند،افزود: هزینه در زمینه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی سرمایه گذاری است و همه باید در این راستا جهادی تلاش کنیم که جوانان و نوجوانان عزیزمان از خط امام(ره)، رهبری و نظام انحراف پیدا نکنند.

زارع با اشاره به اینکه قرارگاه توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، هر ساله اقدام به برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در راستای شناسایی استعدادهای فوتبالی، ایجاد شادی و نشاط و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در محلات حاشیه شهرهای می کند، تصریح کرد: هدف اصلی از اینگونه اقدامات یاری دادن محلات حاشیه و کم برخوردار شهرها است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، ادامه داد: با آغاز شروع ثبت نامه مسابقات فوتبال خیابانی با همکاری خانه‌های احسان سطح استان، بیش از ۶۵۵ نفر در قالب ۱۵۶ تیم ساماندهی و در این مسابقه با هم رقابت کردند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۱۸ سال برگزار شد،افزود: بازی و رقابت‌ها اول در سطح محلات شهرستان‌ها برگزار و تیم‌های اول هر رده سنی به مرحله استانی پیدا کردند و بعد تیم برنده هر رده سنی به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

زارع،خاطرنشان کرد: قرارگاه توانمند سازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)،تمام هزینه‌های برگزاری این مسابقه را پرداخت کرده است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.