• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
استاندار ایلام خبر داد؛

جایگاه ذیحسابان در پازل توسعه استان یک جایگاه ارزشمند و تاثیرگذار است

  • کد خبر : 1294
  • 09 آبان 1401 - 12:05
جایگاه ذیحسابان در پازل توسعه استان یک جایگاه ارزشمند و تاثیرگذار است
استاندار ایلام با تاکید بر نقش بسیار مهم ذیحسابان در دستگاه های اجرایی استان گفت: مهم ترین اولویت کاری ذیحسابان برقراری انضباط مالی در دستگاه هاست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا روز دوشنبه در دیدار با ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان با بیان اینکه جایگاه ذیحسابان در پازل توسعه استان یک جایگاه ارزشمند و تاثیرگذار است، گفت: افرادی که در جایگاه ذیحساب قرار می گیرند باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشند و در کنار تجربه، از انضباط مالی برخوردار باشند.

وی اظهار داشت: جایگاه ذیحسابان از مصادیق پست های حساس است لذا باید شأن و منزلت این جایگاه حفظ شود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه باید همه با هم از فرصت های پیش رو در جهت توسعه استان نهایت استفاده کنیم، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های پیش رو استفاده از خرد جمعی و کنشگران سیاسی، اجتماعی و فعالان اقتصادی و البته مدیران دلسوز در جهت توسعه استان است که بخشی از آن با نقش آفرینی ذیحسابان معنا پیدا می کند.

وی با اشاره به نقش ذیحسابان در توزیع منابع مالی دولتی گفت: نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات مالی در نظام اداری و کمک به تحقق درآمدهای عمومی استان از وظایف مهم ذیحسابان است.

استاندار ایلام جذب اعتبارات و منابع مالی توسط مدیران دستگاه های اجرایی را در پیشبرد اهداف سازمان بسیار مهم توصیف و اضافه کرد: ذیحسابان در تطبیق هزینه ها با قوانین باید ضمن نظارت مالی دقیق، با نگاه توسعه ای و کمک به مدیران در راستای پیشبرد اهداف و طرح ها عمل کنند.

بهرام نیا با بیان این که ذیحساب می تواند عامل محرک و مکمل مدیر در دستگاه اجرایی باشد گفت: ذیحساب چشم بینای قانون است که تلاش می کند از بیت المال صیانت کند و حافظ حقوق مردم است.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت های استان و استفاده از این ظرفیت ها گفت: توسعه‌ همه جانبه استان در سایه همدلی و همراهی امکان پذیر است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1294

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.