• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
8
استاندار ایلام ؛

جشن های دهه فجر با محوریت مردم برگزار می‌شود

  • کد خبر : 2402
  • 08 بهمن 1401 - 21:41
جشن های دهه فجر با محوریت مردم برگزار می‌شود
استاندار ایلام با بیان اینکه امروز لازم است جامعه دارای یک فضای بانشاط معنوی و فرهنگی باشد، گفت: جشن های دهه فجر با محوریت مردم برگزار و مسوولان در بین مردم باشند.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حسن بهرام نیا روز شنبه در نشست اعضای شورای اطلاع رسانی دولت در این استان با محوریت اطلاع رسانی برنامه های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: عملکرد دولت در استان طی یکسال گذشته موفق بوده و این ماحصل تلاش همه مدیران اجرایی است، اگر توفیقاتی حاصل شده نیز به واسطه همراهی اصحاب رسانه بوده است.

وی با بیان اینکه دهه فجر سال جاری باید متفاوت تر از سال های گذشته باشد، افزود: در جریان اغتشاشات اخیر همه امکانات و طراحی های دشمن جمع شدند و اتفاقات و حوادث اخیر را رقم زدند و همه اینها برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، اما ملت ایران اسلامی توانست این نقشه شوم و شیطانی استکبار را نقش بر آب کنند.

استاندار ایلام ادامه داد: همه کسانی که دل در گرو تعالی و ترقی نظام و انقلاب اسلامی داشتند، اعم از نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، مردم، ائمه جمعه و جماعات و همه اقشار در نقش بر آب کردن این توطئه ها نقش آفرین بودند.

بهرام نیا با اشاره به اینکه فضای امروز را باید به یک فضای فرهنگی تبدیل و نشاط و شادی معنوی را در دهه فجر توسعه و گسترش دهیم، یادآور شد: رسانه ها بایستی امید و امیدآفرینی را بر اساس واقعیات در دستور کار قرار داده و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را به خوبی تبیین کنند.

وی ابراز کرد: دشمن همه امکانات خود را برای براندازی نظام اسلامی و ناامید کردن جوانان به میدان آورده است و در تلاش هستند یاس و ناامیدی را برای جوانان ما مجسم کنند.

استاندار ایلام گفت: همه به تناسب وظیفه و رسالتی که داریم باید انجام وظیفه کنیم، ما در اینکه دشمن فرصتی ایجاد کرد و ما از این فرصت استفاده نکردیم، مسوول هستیم و باید در ایام الله دهه فجر تغییر رویکردی در حوزه فرهنگی و اطلاع رسانی به اقشار مختلف داشته باشیم.

بهرام نیا با تاکید بر اینکه باید واقعیت ها بیان و ارتباط بیشتری با نسل جوان برقرار شود، اضافه کرد: جامعه امروز با مشکلاتی مواجه است، اما باید بدانیم توسعه و پیشرفت های زیادی در کشور روی داده که باید قدردان آن بود.

وی با اشاره به اینکه می توان بسیاری از طرح ها و پروژه ها را که امروز در حال افتتاح و بهره برداری است را به نسل جوان اطلاع رسانی کرد، تاکید کرد: شورای اطلاع رسانی هم یک اتاق فکر و هم شورای برنامه ریزی است، این شورا، شورایی برای حمایت از برنامه های نظام و دولت است.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه استان در بین ۳۱ استان کشور جایگاه خوبی دارد و در شاخص های مختلف جایگاه ایلام تک رقمی است، یادآور شد: برپایی جشن های دهه فجر مردمی و مسوولان در بین مردم باشند و با آنان ارتباط برقرار کنند.

بهرام نیا در پایان با تقدیر از تلاش های اصحاب رسانه استان در راستای بیان و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه نقش مهمی می توانند در راستای اطلاع رسانی و ایجاد نشاط در سطح جامعه داشته باشند./ط

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.