• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

جمعیت هلال احمر و داوطلبان این جمعیت در خدمت مردم هستند

  • کد خبر : 1972
  • 28 آذر 1401 - 10:44
جمعیت هلال احمر و داوطلبان این جمعیت در خدمت مردم هستند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: جمعیت هلال احمر و داوطلبان این جمعیت در خدمت مردم هستند و این قشر در واقع یک ذخیره انسانی معنوی برای جامعه به ویژه برای حادثه دیدگان و نیازمندان محسوب می شود.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز دوشنبه در همایش گرامیداشت روز جهانی داوطلب اظهار داشت: کمک داوطلبان جمعیت هلال احمر برای رضای خدا و با هدف کمک به خلق است و رسیدگی و کمک به نیازمندان یک توفیق است که نصیب جمعیت هلال احمر و قشر داوطلبان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: خدمات رسانی های خودجوش، بی منت و متنوع داوطلبان جمعیت هلال احمر و سایر بخش های این جمعیت به نیازمندان و حادثه دیدگان بدون شک ذخیره ای ارزشمند برای فردای قیامت این افراد خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار ایلام نیز گفت: رخنه بی تفاوتی در بین مردم هنگام بروز حوادث و مشکلات یک زنگ خطر در جامعه ماست در حالیکه از گذشته های دور تاکنون ملت ما به نوعدوستی و وفاق شهیر بوده اند و باید حس مسوولیت پذیری در بین جامعه دوباره تقویت شود.

سعید هژبری افزود: باید حس انفاق، ایثار و گذشت در جامعه ما جان بگیرد و حضور خودجوش نیروهای جعمیت هلال احمر در همه عرصه ها و سوانح مشوقی موثر در این رونق نوع دوستی در جانعه کنونی ما است.

وی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در همه برهه ها پای کار هستند، افزود: در تعطیلات نوروزی، اربعین، سفرهای تابستانی و حوادث مختلف حضور جمعیت هلال احمر پررنگ و منشا اثر است.

هژبری ادامه داد: نکته ارزشمند و قابل توجه، تفکر جهادی این قشر در خدمات رسانی و کمک به جامعه هدف است و آنها مروج و بسیط فرهنگ انسان دوستی هستند.

در این آیین به صورت نمادین کارت عضویت داوطلبانه برای نماینده ولی فقیه در استان و استاندار ایلام صادر شد.

در این آیین از سوی جمعیت هلال احمر استان، کیسه های نخی به جای کیسه های پلاستکی در راستای حمایت از محیط زیست بین حضار توزیع شد.

در این مراسم از برخی مدیران دستگاه ها، خیرین و حامیان جمعیت و نیز داوطلبان هلال احمر تقدیر به عمل آمد.

۱۴ آذر روز جهانی داوطلبان است و همبستگی با کار دوطلبانه شعار امسال این روز است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1972

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.