• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

حمایت بنیاد برکت از دانشجویان فارغ‌التحصیل آچار به دست/ بیکاری آفت دانش‌آموخته است

  • کد خبر : 2695
  • 16 اسفند 1401 - 8:48
حمایت بنیاد برکت از دانشجویان فارغ‌التحصیل آچار به دست/ بیکاری آفت دانش‌آموخته است
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان ایلام گفت: به دانشحویان دانشگاه علمی کاربردی طبق ضوابط و شرایط از طریق بنیاد برکت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی اعطا می‌شود‌.

به گزارش هاوار زاگرس ؛ محمد زارع، در دیدار با رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی استان ایلام، با تاکید بر اینکه از جامعه دانشگاهی حمایت خواهیم کرد چرا که تاثیر آن در جامعه کاملا مشهود می‌شود، اظهار کرد: محور علم آموزی در دانشگاه علمی کاربردی پر کردن حلقه مفقوده بین دانشگاه و صنعت است که این مهم تاکنون در آموزش‌های این دانشگاه نمایان بوده است.

وی، با بیان اینکه به دلیل نبود زمینه لازم جهت ایجاد شغل در جامعه؛ آموزش های دانشگاه‌ها منتج ایجاد شغل برای دانشجو بعد از فارغ‌التحصیلی نمی‌شود، افزود: باید از دانشجویان بعد از پایان تحصیل بنابر نوع رشته تحصیلی حمایت شود تا آموزش‌های دانشگاه‌ها در جامعه نتیجه بخش شود.

زارع، با اشاره به اینکه با توجه به اینکه دانشگاه علمی کاربردی به دنبال تربیت دانشجو آچار به دست و تخصصی کردن مهارت‌ها است لذا بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در زمینه ارائه تسهیلات اشتغالزایی می‌تواند همکاری کند، خاطرنشان کرد: تسهیلات بنیاد برکت طبق شرایط و ضوابط خاص پرداخت می‌شود لذا دانشجویانی که معرفی می‌شوند حتما باید شرایط لازم را داشته باشند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، ادامه داد: هدف اصلی فعالیت‌های بنیاد برکت ایجاد اشتغال پایدار و زود بازده است و در این راستا هرچه در توان داشته باشیم به دانشجویان آماده به کار دانشگاه علمی کاربردی کمک خواهیم کرد.

در ادامه《منصور احمدی》، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام، نیز اظهار کرد: خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در استان زبانزد خاص و عام است و حرکت جهادی این مجموعه جهت محرومیت زدایی در ایلام جای تشکر و قدردانی دارد.

وی، با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی در حوزه‌های مختلف علمی به صورت تخصصی ورود کرده است، افزود: هدف اصلی آموزش‌های این دانشگاه تربیت دانشجو نیاز محور برای توسعه همه جانبه در جامعه است.

احمدی، با اشاره به اینکه دانشجویان فارغ‌التحصیل نیازمند حمایت هستند، خاطرنشان کرد: بیکاری برای دانش آموختگان دانشگاه‌ها خطرناک است.

رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی استان ایلام ادامه داد: زیر ساخت‌های لازم جهت ارائه تسهیلات به دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی محیا است و از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، درخواست حمایت جهت ایجاد شغل برای فارغ‌التحصیلان داریم.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.