• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
12
فرماندار ویژه دهلران؛

خروج زرین آباد و میمه از بن بست با تکمیل جاده چمسرخ

  • کد خبر : 2011
  • 02 دی 1401 - 10:19
خروج زرین آباد و میمه از بن بست با تکمیل جاده چمسرخ
فرماندار ویژه دهلران گفت: تکمیل جاده چمسرخ موجب خروج بخش های زرین آباد و سراب میمه از بن بست می شود.

به گزارش هاوار زاگرس؛ لطیف صادقی روز جمعه در دیدار مردم میمه با استاندار ایلام اظهار داشت: یکی از مطالبات مردم این دو بخش توجه به تکمیل جاده چمسرخ است.

وی افزود: تکمیل جاده چمسرخ طولانی شده و با پیگیری استاندار و نماینده مجلس امسال از محل تعهدات اجتماعی نفت اعتباراتی به آن اختصاص داده شد.

فرماندار ویژه دهلران ابراز امیدواری کرد در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان به این پروژه عنایت ویژه شود تا دو بخش را از بن بست خارج کند.

صادقی به پیشرفت ۸۰ درصدی ساختمان بخشداری سراب میمه اشاره کرد و گفت: این پروژه در زمینی با زیربنای ۷۵۰ متر مربع در ۲ طبقه در حال اجراست.

وی مجموع اعتبار این پروژه را ۲۷ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: تاکنون ۱۰ میلیارد برای این پروژه هزینه شده و برای تکمیل آن نیاز به اعتبار است.

فرماندار ویژه دهلران استقرار ادارات در بخش سراب میمه را از دیگر موضوعات برشمرد و گفت: در همین محل مکان هایی برای استقرار نمایندگی ادارات پیش بینی شده است.

صادقی به مطالبه مردم زرین آباد و میمه در خصوص اشتغال جوانان اشاره و اضافه کرد: در نشست با صندوق بازنشستگی نفت سهمیه خاصی در استخدامی ها برای شهرستان خواستار شده ایم.

وی در حوزه راه ها به چهارخطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک و مهران در چندین قطعه اشاره کرد و اظهار داشت: چند قطعه دیگر نیز در حال پیمان داریم و امیدواریم اقدامات خوبی در حوزه راه های شهرستان شاهد باشیم.

وی گفت: مطالعه و بررسی تونل بخش میمه به شهرستان بدره و توجه ویژه به اعتبار برای شهرداری ها نیز از دیگر مطالبات مردم این بخش است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.