• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

خروش انقلابی مرزداران ایلامی در محکومیت اقدامات اغتشاشگران

  • کد خبر : 1363
  • 13 آبان 1401 - 8:11
خروش انقلابی مرزداران ایلامی در محکومیت اقدامات اغتشاشگران
مردم ولایمتدار و شهیدپرور ایلام در یوم الله ۱۳ آبان خیابان های شهر را در زیر گام های مستحکم و استوار خود به لرزه درآوردند و با مشت های گره کرده و شعارهای کوبنده خود بر فتنه گران خروشیدند.

به گزارش هاوار زاگرس؛ سیزدهم آبان ماه امسال با سنوات گذشته از تفاوت فاحش و اهمیت وافری برخوردار بود، چرا که کشور حدود ۲ ماه است درگیر آشوب ها و اغتشاشات کوری شده که خسارات جانی و مالی گسترده ای را بر کشور تحمیل کرده است.

جنایت خونین حرم شاهچراغ (ع) شهادت و زخمی تعدادی از زائران و نمازگزاران این حرم مطهر از جمله سه دانش آموز را در پی داشت، از مهمترین این حوادث بود.

مردم ایلام با در دست داشتن تصاویر امام راحل (ره), مقام معظم رهبری ، شهدای ناجا، پرچم های مقدس جمهوری اسلامی در ابعاد کوچک و بزرگ، بنرهای حاوی شعارهای انقلابی و محکومیت اقدام های هنجارشکنانه از فتنه گران اعلام برائت و انزجار کردند.

در راهپیمایی امروز همگام با جوانان سال های ۴۲ و ۵۶ و ۵۷ که پایه گذار انقلاب اسلامی بودند، حضور نسل بعد از انقلاب به ویژه مشارکت پرشور و خودجوش جوانان و نوجوانان دهه های ۸۰ و ۹۰ که چشم طمع دشمنان برای دستیابی اهداف شومشان هستند، بر زیبایی این راهپیمایی افزود.

کودکان خردسال که با در دست داشتن پرچم خوش رنگ ایران اسلامی در کنار والدین خود به راهپیمایی آمدند تا بگویند، از همان اوان کودکی حافظ و حامی انقلابشان هستند.

حضور نیروی های انتظامی که این روزها و شب ها خستگی را خسته کرده اند و آماج حملات نابخردان و سیه دلان کوته فکر قرار گرفته اند اما لحظه ای در دفاع از امنیت دیارشان کوتاه نیامده اند، در طول مسیر چشمگیر بود و مردم انقلابی نیز با شعارهایشان بر حمایت قاطع خود از سربازان امنیت اعلام کردند.

در این مراسم مردم ولایی و انقلابی ایلام شعارهایی چون الله اکبر، مرگ بر آمریکا و اسرائیل و آل سعود، راه امام و شهدا وحدت است پیروی از رهبری امت است، وحدت و یکپارچگی باعث عزت ماست ،جدایی و تفرفه باعث ذلت ماست، جمهوری اسلامی چراغ پرفروغ است ، حکومت آمریکا حکومت دورغ است، ملت قهرمان ما پیوسته ، هیمنه آمریکا را شکسته، کوه اراده هستیم ، آمریکا را شکستیم، بانی اغتشاشات آمریکاست آمریکا ، عامل این جنایات آمریکاست آمریکا، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم، مرگ بر فتنه گر و منافق، نیروی انتظامی حمایتت می کنیم، ایران پر از شهیده ، فتنه جواب نمیده، نه سازش نه تسلیم ، نبرد با آمریکا، آشوب گر داخلی ما آمدیم کجایی سر دادند.

راهپیمایی سیزدهم آبان ماه شهر ایلام از چهارراه رسالت تا مصلی شهر ایلام با حضور جمع زیادی از مردم از اقشار مختلف برگزار شد.

پخش سرود سلام فرمانده، قرائت بیانیه، به آتش کشیدن پرچم های آمریکا و اسرائیل از دیگر برنامه های سیزدهم آبان امسال بود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی سخنران ویژه این مراسم بود.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1363

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.