• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7
رییس کل دادگستری ایلام؛

خواسته به حق مردم از دستگاه قضا مبارزه با گران فروشی و ایجاد ثبات در بازار است

  • کد خبر : 2129
  • 11 دی 1401 - 16:00
خواسته به حق مردم از دستگاه قضا مبارزه با گران فروشی و ایجاد ثبات در بازار است
رئیس کل دادگستری استان ایلام با تاکید بر نظارت مستمر ارگان های مسوول برای مقابله با گران فروشی، گفت: انتظار مردم برای ایجاد ثبات در بازار به حق است.

به گزارش هاوار زاگرس ؛عمران علی محمدی روز یکشنبه در نشست بررسی وضعیت گرانی های اخیر با حضور معاون دادستان مرکز استان ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی ، مدیرکل تعزیرات حکومتی ، مسئول اماکن نیروی انتظامی و معاون سازمان صمت استان اظهار داشت: امروز پذیرفته نیست که با وجود ما بازار دچار تلاطم بوده و مردم شاهد بی نظمی در زمینه عرضه و توزیع کالا و گرانفروشی باشند.

وی به موضوع گرانی نرخ ارز و بی نظمی در بازار و گرانفروشی پرداخت و با اشاره به اقدامات اخیر دشمن در جهت فلج کردن اقتصاد مملکت برای وارد کردن فشار به اقشار مختلف جامعه از جمله ایجاد اختلال در حمل و نقل ، اختلال در بازار دارو ، تشویق کسبه به تعطیلی بازار و … افزود: دشمن بعد از ناکام ماندن از رسیدن به اهداف خود اکنون به روش دیگری بازار را مورد تهدید قرار داده و آن فشار اقتصادی از طریق تحریم بیشتر و در نتیجه گران شدن ارز و طلا و ایجاد تورم و بی ثباتی در بازار در راستای تحت فشار قرار دادن مردم و رسیدن به اهداف شوم خود است.

رییس کل دادگستری ایلام یادآور شد: بنابراین در این شرایط باید با تمام توان به اجرای قوانین و مقررات اقدام کرده و خواسته مردم نیز از ما مبارزه با گران فروشی و ایجاد ثبات در بازار است.

علی محمدی تاکید کرد: عده‌ای با سوء استفاده از گرانی ارز می خواهند در بازار اخلال ایجاد کرده و گرانفروشی کنند، لازم است به عنوان قوه قضاییه و تمامی دستگاه های اجرایی ذیربط وارد عمل شده و با تمام توان با گران فروشان برخورد کرده تا در عرصه توزیع و عرضه کالا شاهد بی نظمی نباشیم.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.