• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

دادستان دهلران در بحث حقوق عامه به صورت قاطع ورود خواهم کرد

  • کد خبر : 1150
  • 30 مهر 1401 - 12:39
دادستان دهلران در بحث حقوق عامه به صورت قاطع ورود خواهم کرد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت : در بحث حقوق عامه به صورت قاطع ورود خواهم کرد و از قانون تجاوز نمی کنم چرا که مردم وحقوق عامه برای دستگاه قضا داری ارزش و اعتبار خاصی است و تلاش همکاران قضایی هم در این راستا خواهد می باشد.

به گزارش هاوار زاگرس؛ بهرام تیر افکن در مراسم تکریم و معارفه دادستان دهلران گفت : خوشبختانه دستگاه قضا درچند سال اخیر پیگری های خوبی در بحث حقوق عامه انجام داده است که هدف تلاش برای رفع مشکلات مردم است.

تیر افکن به برنامه های اولویت دار دادستانی در بحث حفظ حقوق عامه در شهرستان اشاره کرد ؛ گفت : دراین راستا جلساتی با دستگاه های مرتبط خواهم داشت و مفاهیم به صورت شفاف را ارائه خواهم داد تا مردم با تمام و کمال به حق خود برسند .

وی گفت : مدیری که مسئولیتی قبول می کند پاسخگو است و وقتی ترک وظیفه کند باید پاسخگو باشد در مقابل قانون و یکی از موضوعات حقوق عامه است و ایجاد دادستانی به عنوان مدعی العموم قطعا ورود خواهد کرد.

وی ادامه داد : ایجاد امنیت ، استقرار نظم ،تسریع در دعاوی مردم ، کمک به مسئولان اجرایی برای رفع موانع تولید شهرستان از موضوعات مهمی است که در شهرستان دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال تعامل با دستگاه های اجرایی هستم گفت : قطعا این تعامل در راستای پیش برد خدمت به مردم است تا رضایت مندی مردم فراهم شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران ادامه داد : بالاترین احترام به مردم انجام کارهای آنها است که کمتر به محاکم قضایی ورود کنند ودر این راستا نیز با حمایت های رئیس محترم دستگاه قضایی شهرستان که رئیس شورای وقوع جرم شهرستان هستند از تمام ظرفیت های موجود آموزشی ، میز خدمت ارتباط مستقیم با مردم در شهرستان دنبال خواهد شد.

وی به نقش بزرگان اشاره کرد گفت : از ظرفیت بزرگان و معتمدین استفاده برای پیشگیری از جرم وصلح سازش استفاده خواهد شد.

تیر افکن با اشره به اینکه خط قرمز ما حفظ امنیت آسایش مردم است ؛ گفت : امنیت زیر بنای همه چیز است امنیت نباشد هیچی وجود ندارد برابر قانون با بر هم زنندگان نظم آسایش عمومی ، سودگران مرگ، قاچاقچیان ، فروشندگان سلاح و مهمات برخود قاطع بازدارنده صورت خواهد گرفت.

وی افزود : در بحث بیت المال ، ارتشا ، اختلاس ادعای اعمال نفوذ ، کلاه برداری جرائم کارکنان دولت آرا قاطع و بازدارنده ای در دادستانی صادر خواهد شد .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران ادامه داد : تعدی غیر قانونی به اراضی ملی ، زمین خواری از اشخاص حقیقی و حقوقی پذیرفتنی نیست و قطعا مسئولان مرتبط بخصوص شهرداری ، منابع طبیعی راه شهرسازی مکلف هستند عوامل پیش گیرانه را انجام بدهند.

وی گفت : اگر دستگاه های متولی در راستای وظایف قانونی خود کوتاهی کنند دادستانی قاطع ورود خواهد کرد و در این راستا با دستگاه هایی که ترک فعل کرده اند برخورد قانونی خواهد شد.

تیرافکن بیان داشت : رضایت مردم ، حفظ و شان مردم وتکریم مراجعه کنندگان سرلوحه کار مجوعه همکاران ما دردستگاه قضا است

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.