• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7
استاندار ایلام ؛

دستاوردهای نظام به برکت آرمان های شهدا به رشد و تعالی رسیده

  • کد خبر : 2117
  • 10 دی 1401 - 16:54
دستاوردهای نظام به برکت آرمان های شهدا به رشد و تعالی رسیده
استاندار ایلام گفت:شهدا با بصیرت و آگاهی راه خود را انتخاب کردند و با کنار زدن پست، مقام، آمال و آرزوهای خود با تبعیت از فرامین الهی با یقین و ایمان کامل به شهادت و لقاء الله رسیدند.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حسن بهرام نیا روز شنبه در آیین تشییع و تدفین شهید گمنام در محوطه استانداری ایلام اظهار داشت: شهدا با بصیرت و آگاهی راه خود را انتخاب کردند و با کنار زدن پست، مقام، آمال و آرزوهای خود با تبعیت از فرامین الهی با یقین و ایمان کامل به شهادت و لقاء الله رسیدند.

وی افزود: به برکت آرمان های شهدا، دستاوردهای نظام به رشد و تعالی رسیده و امروز کشور با وجود تمامی مشکلات داخلی و خارجی در زمینه سلول های بنیادی، هوافضا و ریاضی رتبه های برتر جهانی را کسب کرده است.

بهرام نیا ادامه داد: دفاع مقدس سرشار از ناگفته ها است و اکنون باید بر اساس جهاد تبیین ناگفته ها و خاطرات شفاهی جنگ تحمیلی را بیان کنیم و برای جلوگیری از فتنه ها روایتگر رشادت شهدا و رزمندگان باشیم.

وی یادآور شد: فکر و ذهن نسل جوان و نوجوان تحت تاثیر رسانه های معاند قرار گرفته است در حالیکه باید به عنوان یک وظیفه سنگین و واجب، حقایق نقشه های دشمنان برای این سرزمین اطلاع رسانی شود و در این راستا اساتید، معلمان، رسانه ها، صاحبان تریبون باید دستاوردهای نظام را برای نسل جدید بیان کنند.

وی تاکید کرد: مردم معترض در آشوب های سال ۸۸ و امسال با بصیرت و آگاهی صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و اجازه جولان به دشمنان معاند این نظام ندادند.

بهرام نیا با بیان اینکه شهیدان در زمره شهدای کربلا هستتد، گفت: در قران کریم آیات مکرری در خصوص شهدا و جابگاه والای آنها وجود دارد چرا که شهدا در طول تاریخ راه خود را آگاهانه و با تبعیت از فرامین خداوند، انبیا، اولیا و ولایت فقیه زمان خود انتخاب کرده اند.

وی تاکید کرد: فتنه ها ناشی از هواپرستی، خودخواهی، دروغ و جابجایی حق و باطل توسط دشمنان دین شکل می گیرد و لازمه مقابله با فتنه داشتن بصیرت است.

استاندار ایلام ادامه داد: شهدا دارای روحیه تبعیت پذیری، اخلاص و ولایت مداری بودند و تفکر آنها برگرفته از مکتب عاشورا و پیام و هدف آنها اعتلای دین رسول خدا و امر به معروف و نهی از منکر است.

شایان ذکر است ؛ مراسم تدفین شهید گمنام با حضور جمع زیادی از مسوولان لشکری و کشوری و عموم مردم در محوطه استانداری ایلام برگزار شد.

مداحی و شعرخوانی از جمله برنامه های این مراسم بود.

پتروشیمی، دانشگاه های پیام نور و فرهنگیان و روستای زنجیره از توابع شهرستان چرداول محل تدفین چهار شهید دیگر در طول هفته جاری خواهد بود./ط

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2117

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.