• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

دشمنان با تمام توان تبلیغاتی به جنگ انقلاب آمده اند

  • کد خبر : 2741
  • 21 اسفند 1401 - 18:02
دشمنان با تمام توان تبلیغاتی به جنگ انقلاب آمده اند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نام نیک مصلحان و صلح یاران به عنوان افرادی تاثیرگذار در طول تاریخ زنده و پایدار می ماند.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز یکشنبه در نخستین همایش استانی صبر اظهار داشت: بروز درگیری و خصومت بین افراد همواره در طول تاریخ وجود داشته و امری اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: کسانیکه هنگام وقوع اختلافات و درگیری ها صبر پیشه کرده و با عفو و گذشت آنرا حل و فصل می کنند، اثری تربیتی و ماندگار از خود بجا می گذارند و آیندگان همواره از آنان به نیکی نام می برند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: بدون شک تقویت روحیه صلح و سازش در جامعه پیوندهای عاطفی و ایمانی بین اقشار مختلف مردم را مستحکم تر می کند ، افرادیکه زمینه برقراری فرهنگ گذشت را در جامعه فراهم می آورند در پیشگاه خداوند متعال از منزلت و قرب بالایی برخوردار هستند.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: دستگاه قضایی گام های موثری را طی سال های اخیر در این حوزه برداشته که می طلبد سایر ارگان های مسوول نیز پای کار آمده و در این جهت به دادگستری ها کمک کنند.

وی اضافه کرد: فرهنگ عفو و گذشت یک رویکرد اسلامی و الهی است که فراتر از قانون می تواند به حل بسیاری از منازعات بین اقوام و طوایف کمک کند ، هرچه این موضوع را به شکل مردمی برگزار کنیم، اثرگذاری و ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

امام جمعه ایلام گفت: شرایط امروز کشور لزوم بهره گیری از ظرفیت بزرگان ، معتمدان و ریش سفیدان را برای حل مشکلات دوچندان می کند.

کریمی تبار با اشاره به افزایش آمار طلاق بویژه در میان جوانان گفت: انتظار است مصلحان به این عرصه نیز ورود کنند و اجازه ندهند این مغضوب ترین حلال الهی در جامعه گسترش پیدا کند.

وی اظهار داشت: دشمنان با تمام توان تبلیغاتی به جنگ انقلاب آمده تا از این طریق نسل جدید را با ارزش های نظام بیگانه کنند که بزرگان اقوام می توانند در خنثی کردن این توطئه نیز همچون سایر موارد پیشگام باشند.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.