• امروز : یکشنبه - ۲۶ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 14 April - 2024
4
استاندار ایلام خبر داد؛

دشمنان کور خوانده اند که بتواند در حرکت رو به جلوی این انقلاب آسیبی وارد کنند

  • کد خبر : 1300
  • 10 آبان 1401 - 13:57
دشمنان کور خوانده اند که بتواند در حرکت رو به جلوی این انقلاب آسیبی وارد کنند
استاندار ایلام با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و توطئه های دشمنان و اینکه در این حوادث با همه امکانات برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی وارد میدان شدند، گفت: ایران اسلامی هرگز اجازه تعبیر خواب آشفته دشمنان را نخواهد داد.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حسن بهرام نیا روز سه شنبه در نشست شورای اداری استان ایلام اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب جریان معاند با حمایت های خارجی برای براندازی نظام اسلامی برنامه ها و راهبردهای مختلفی را طراحی و پیاده کرده اند، اما با پشتیبانی ملت همیشه در صحنه و هدایت مقام معظم رهبری خواب آشفته دشمنان هیچ گاه تعبیر نخواهد شد.

وی افزود: امروز به برکت این نعمت های که خداوند به ما اعطا کرده نظام مقدس انقلاب اسلامی ۴۴ ساله شده است، این نهال تبدیل به یک درخت تناور شده و دشمنان کور خوانده اند که بتواند در حرکت رو به جلوی این انقلاب آسیبی وارد کنند.

استاندار ایلام تاکید کرد: این اغتشاشات ترکیبی قومیتی بود و می‌خواستند ایلام را به قومیت کرد وصل کنند که این مهم به خوبی کنترل شد و خود مردم با برنامه های تدوین شده این حوادث را مدیریت کردند.

بهرام نیا بیان کرد: امروز شبکه‌های فارسی زبان ماهواره ای و همه گروه ها و معاندین ضد انقلاب بر آتش فتنه می دمند چرا همه از یک آبشخور هستند که می خواهد چهره اسلام و انقلاب را مخدوش کنند و لذا جوانان دهه هشتادی اسیر فضای مجازی شدند.

وی اضافه کرد: بخشی از جوانان ما اسیر اینستاگرام و فضای مجازی شده و معاندان تلاش کردند جوانان را برای ایجاد ناآرامی به کف خیابان ها بیاورند.

استاندار ایلام ادامه داد: رسانه ها و صدا و سیما باید خیلی زودتر از اینها ورود پیدا می کردند و نباید منفعلانه در این قضایا ورود کنیم ، چرا ما روایت گر اول نباشیم، به عنوان راویان اول می توانستیم این جوانان دهه هشتادی را آگاه کنیم.

بهرام نیا در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یوم‌الله سیزدهم آبان ماه و یاد و خاطره شهدای دانش آموز و شهید فهمیده، اظهار داشت: شهید فهمیده از مصادیق توجه ویژه به علم ، تهذیب اخلاق بود، نوجوانی که در آن سالها باید به تحصیل بپردازد اما برای آرامش ، امنیت و برای عزت و اعتلای نظام ، جمهوری اسلامی و حریم جغرافیایی ‌کشور به جبهه ها شتافت و به فیض شهادت نائل شد.

وی افزود: شهید فهمیده الگوی مجسم و ماندگار برای همه نوجوانان و جوانان این کشور است که به عنوان سند افتخار به آن ببالند.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1300

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.