• امروز : یکشنبه - ۲۶ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 14 April - 2024
6
امام جمعه ایلام؛

دهه فجر فرصتی مناسبی برای شکست محاصره تبلیغاتی دشمنان است

  • کد خبر : 2399
  • 08 بهمن 1401 - 17:05
دهه فجر فرصتی مناسبی برای شکست  محاصره تبلیغاتی دشمنان است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی باید در قالب های مختلف برای نسل جوان امروز یادآوری و بازخوانی شده تا در بین نسل جوان امید آفرینی شود، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ روز شنبه حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در نشست مسئولان کمیته های ستاد چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این استان، با بیان اینکه دهه فجر امسال متفاوت از سال های گذشته است، اظهار کرد: دهه فجر نماد حمایت مردم از نظام است.

وی با اشاره به اینکه تمام رسانه های دنیا با نگاه تیزبینانه حضور حماسی مردم را در برنامه ها و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن رصد می کنند، افزود: یکی از مقدمه های براندازی توسط دشمنان در هر نظامی، بالا بردن توقعات و بدنبال آن ایجاد نارضایتی از دولت و نظام است که دشمن این امر را در کشور ما ایجاد کرده و به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه جنایت های رژیم پهلوی در کشور بی شمار بوده و دربار آن از صفر تا صد، بر مبنای فساد شکل گرفته بود، ابراز کرد: رژیم پهلوی برای برگزاری جشن های ۲۵۰۰ ساله بیش از ۳۰ درصد درآمد نفتی آن سال را برای برگزاری این جشن هزینه کرد.

امام جمعه ایلام یادآور شد: تحقیری که ملت ما در برابر نیروی های آمریکایی و انگلیسی تحمل می کردند به گونه ای بود که آمریکایی ها، هواپیماهای جنگی شاه را بدون اطلاع برای استفاده از جنگ به کار می‌بردند.

وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال جنگ سخت را بر کشور تحمیل کردند، بعد از جنگ نیز کشور را با تحریم های فلج کننده مواجه کردند، اما امروز ایران اسلامی با اقتدار و با قدرت رو به جلو حرکت می کند و زیرساخت های کشور با درایت و تدبیر مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته است.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: جمهوری اسلامی امروز در بسیاری از نقاط جهان و منطقه نقش آفرین است و به عنوان یک رقیب در کنار آمریکا و روسیه قرار گرفته است، قدرت جمهوری اسلامی در ساخت و پرتاب ماهواره که صفر تا صد خود انجام داده است در سطح جهان کم نظیر و مورد توجه جهانیان است.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی باید در قالب های مختلف برای نسل جوان امروز یادآوری و بازخوانی شده تا در بین نسل جوان امید آفرینی شود، افزود: مردم ایران اسلامی با همه سختی ها، پای کار با روحیه انقلابی ایستاده اند، برای جشن های انقلاب اسلامی باید کارهای دانش افزایی و محتوایی صورت گیرد و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود.

وی با بیان اینکه امروز در عرصه نوآوری، علمی و دانش هر روز اخبار جدیدی از دستیابی جوانان دانشمند ما منتشر می شود، ابراز کرد: پیشرفت کشور ایران اسلامی، امروز مایه افتخار و مباهات ایرانی ها است، امروز در مساجد و فضاهای آموزشی و مدارس باید رویدادها و خاطرات انقلاب اسلامی برای نسل جوان بیان شود که زمینه ساز امیدآفرینی برای جوانان را فراهم می کند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: برگزاری مراسمات و بحث فضاسازی و تبلیغات رسانه ای و حقیقی باید گونه ای باشد که خروجی آن شاهد حضور باشکوه و حماسی نسل جوان در یوم الله ۲۲ بهمن باشیم و این جوانان با انگیزه، مشتقانه و با افتخار به دستاوردهای انقلاب اسلامی در برنامه های گرامیداشت دهه فجر شرکت کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: بیانیه گام دوم انقلاب از نیازهای ضروری جامعه و امیدآفرین است و گام های های خوبی برای تحقق جهاد تبیین هم برداشته شده است و اگر نتوانیم جهاد تببین را به خوبی اجرا کنیم قطعا هزینه گزافی را باید پرداخت کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در واقع ما در محاصره تبلیغاتی دشمن قرار گرفته ایم دهه فجر فرصتی است برای شکست این محاصره و حالت تهاجمی دشمن است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.