• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6

دولت آمریکا مجموعه‌ای برای بحران‌سازی در کشورها از جمله ایران ایجاد کرده است

  • کد خبر : 3338
  • 24 شهریور 1402 - 21:13
دولت آمریکا مجموعه‌ای برای بحران‌سازی در کشورها از جمله ایران ایجاد کرده است

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام والمسلمین” الله نور کریمی تبار” در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با تسلیت سالروز رحلت جانگداز پیامبر اکرم(ص) و ایام شهادت کریم اهل بیت(ع) حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت امام رضا(ع)، اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) گل سر سبد آفرینش است و فرزندان […]

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام والمسلمین” الله نور کریمی تبار” در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با تسلیت سالروز رحلت جانگداز پیامبر اکرم(ص) و ایام شهادت کریم اهل بیت(ع) حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت امام رضا(ع)، اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) گل سر سبد آفرینش است و فرزندان معصوم آن حضرت، انسان های بی نظیری در جهان هستند.

وی ابراز کرد: خدا را سپاسگزاریم که ما را از شیعان و پیروان آن حضرت قرار داده است، پیامبر اکرم(ص) برترین مدیر انسانی در جهان است که به خوبی توانست جامعه آن زمان جزیره العرب را آنچنان مدیریت کند که اسلام در کوتاه ترین مدت به عنوان یک تمدن در دنیا ظهور پیدا کرد و قدرت های مادی آن روز را مورد تاثیر خود قرار داده و بنایی بر حکومت محدود ۱۰ سال خود نهاد که امروز آثار پیشرفت آن در دنیا مشاهده می کنیم.

امام جمعه ایلام یادآور شد: دشمنان اسلام می خواستند نور امامت را خاموش کنند و امام حسین (ع) را غریب و تنها در کربلا به شهادت رساندند، اما با شهادت آن حضرت، فضای تبلیغی گمراه کننده آنان برملا شد، فصل بیداری در امت اسلامی ایجاد شد.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه اربعین حسینی امروز فصل آگاه شدن و بیدار شدن جامعه از خواب و غفلت است، تصریح کرد: امروز آثار آگاه کننده و بیدارگر اربعین حسینی را می بینیم، دهها میلیون انسان عاشق از سراسر دنیا به زیارت مرقد مطهر و مشهد امام حسین(ع) می روند، همچنین تجمعی به عنوان بازماندگان اربعین در جمهوری اسلامی و کشورهای دیگر برگزار می شود که دشمن از آن احساس خطر می کند.

رجزخوانی دشمنان نشان دهنده ضعف و عجز آنان در برابر نظام اسلامی استوی گفت: با وجود تبلیغات گسترده ای که دشمنان برای عدم حضور مردم در اربعین داشتند، این کنگره بزرگ جهان اسلامی با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد، راهپیمایی اربعین حسینی در بیخ گوش آمریکا در شهرهای آن و کشورهای مختلف دنیا برگزار شد، این نفوذ اسلام، اثر شهادت سید و سالار شهیدان نفوذ انقلاب اسلامی ماست که چنین دنیا را فرا می گیرد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید که دشمنان نقشه می کشند و خداوند هم تدبیر می کند، افزود: بعد از ۱۴۰۰ سال، امروز می بینیم که دشمنان اسلام در کجا قرار گرفته اند، پیامبر اکرم(ص) و آئین آن حضرت در کجا هستند، امروز دنیای کفر وضعیت جهان اسلام را ببیند و عبرت بگیرد.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: ۴۵ سال است دشمنان، علیه جمهوری اسلامی برنامه ریزی و هزینه های میلیارد دلاری می کنند، علیه امنیت ما اقدام می کنند، جنگ سخت، نیمه سخت و نرم به راه انداختند اما روزه به روز جمهوری اسلامی قوی تر از گذشته شده و می شود، آن قدرت هایی که تصمیم می گرفتند که چگونه جمهوری اسلامی را نابود کنند و چه حکومتی را جایگزین آن کنند، خودشان در کجا قرار دارند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند:” دولت آمریکا مجموعه‌ای برای بحران‌سازی در کشورها از جمله ایران ایجاد کرده که مأموریت آن یافتن و تحریک نقاطی است که به نظر آن‌ها می‌تواند باعث بحران شود، رهبر انقلاب گفتند: از نظر آنها، تفاوت‌ها و اختلاف‌های قومی و مذهبی و مسئله جنسیت و زن جزو نقاط بحران‌ساز در ایران است که می‌خواهند با تحریک آن‌ها به کشور عزیز ما ضربه وارد کنند، اما شتر در خواب بیند پنبه دانه!

“حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه کار شیطان بزرگ شیطنت، فتنه گری و آشوب است، ابراز کرد: وضعیتی که آمریکا که به آن مبتلا شده است امروز چگونه است؟ یک زمانی آمریکایی های تصمیم می گرفتند یک دولتی را سرنگون و دولتی دیگر را جایگزین آن کنند، اما امروز برخلاف آن مشاهده می شود، آمریکایی ها تمام قد در سوریه وارد شدند که حکومت قانونی آن را تعییر دهند، جمهوری اسلامی گفت باید بماند و دولت سوریه ماند.

وی یادآور شد: امروز دشمن به دلیل ضعف در اعمال نفوذ در کشورهای دنیا، ناچار شده از طریق جنگ ترکیبی پرهزینه برای برخورد با دولت های استقلال طلب دنیا اقدام کند، اما باز کاری از پیش نمی برد، شکست در سوریه و عراق و فرار مفتضحانه او از افغانستان را دیدیم، باید گفت که امروز دشمن ضعیف تر از گذشته شده است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: آنها امروز برای انتخاب رییس جمهور آینده خودشان دچار مشکل شده اند، معلوم می شود که وضعیت آنان به شدت آسیب پذیر است، وضعیت رژیم اشغالگر قدس به مراتب بدتر است، آنها رجزخوانی کردند که آشوب را به کف خیابان های جمهوری اسلامی بیاورند، اما امروز به اعتراف بالاترین مقام های خودشان، با شدیدترین شرایط در سرزمین های اشغالی روبرو بوده و در آستانه نابودی قرار گرفته اند.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.