• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6

رسانه های ایران و استان ایلام در افشاگری جنایات بی شمار رژیم منحوس صهیونیستی در فلسطین و باریکه غزه نقش تبیینی دارند

  • کد خبر : 3512
  • 06 آبان 1402 - 18:35
رسانه های ایران و استان ایلام در افشاگری جنایات بی شمار رژیم منحوس صهیونیستی در فلسطین و باریکه غزه نقش تبیینی دارند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: رسانه های واقع نگر و متعهد اسیر هجمه های تبلیغاتی و رسانه ای رژیم غاصب اسرائیل نمی شوند و با شجاعت و جسارت، مظلومیت و بی پناهی و نسل کشی مردم غزه را فریاد می زنند.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام و المسلمین “اله نور کریمی تبار” روز شنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با موضوع فلسطین و انتخابات، اظهار کرد: هرچند تبلیغات گسترده رسانه های غربی در خدمت رژیم غاصب اسرائیل، جای ظالم و مظلوم را عوض کرده است، اما وجدان های بیدار و آگاه از جنایات این رژیم غاصب در حق مردم غزه غافل نیستند.

وی افزود: رسانه های ایران و استان ایلام در افشاگری جنایات بی شمار رژیم منحوس صهیونیستی در فلسطین و باریکه غزه نقش تبیینی دارند و نباید نسبت به بمباران های بی امان مناطق مسکونی و غیرنظامی بی تفاوت باشند.

حجت السلام والمسلمین کریمی تبار ادامه داد: اصحاب رسانه متعهد باید در خط مقدم موضع گیری در برابر ظالم باشند و از حقوق پایمال شده هزاران شهروند و کودک فلسطینی ساکن در نوار غزه دفاع کنند.

وی با اشاره اینکه صهیونیست ها خود را نژاد برتر می دانند و برای سایر انسان ها و نژادهای مختلف حقوق انسانی قائل نیستند، تاکید کرد: جامعه جهانی استکبار و سازمان ملل و شورای امنیت در خدمت اسرائیل هستند و در برابر جنایات بیشمار رژیم صهیونستی در غزه سکوت کرده اند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه افکار عمومی و رسانه های ما باید دشمن ستیز و دشمن شناس باشند، یادآور شد: دفاع از مظلومان و آزادی خواهان جهان یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی ایران است چرا که امام راحل و رهبری خوی استکباری و جنایتکارانه اسرائیل و آمریکا را خوب شناختند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام یادآور شد: بدون شک اگر رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا بر ایران قدرت تسلط پیدا می کردند، وحشیانه ترین جنایات را در حق مردم ایران روا می داشتند.

وی تاکید کرد: رسانه ها باید با جهاد تبیین و آگاهانه زوایای جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در فلسطین و ماهیت نژادپرستانه و ظالمانه صهیونیستی را برای نسل جدید بیان کنند.

حجت السلام والمسلمین کریمی تبار در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: یکی از نقاط ضعف انتخابات در استان ایلام عدم انتخاب مجدد نمایندگان ادوار در مجلس شورای اسلامی است و نمایندگان تنها یکبار شانس راهیابی به مجلس را خواهند داشت در حالی که استان های دیگر امکان حضور یک نماینده در مجلس بیشتر از یکبار وجود دارد.

وی توضیح داد: باتوجه به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان ایلام تنها یکبار شانس حضور در مجلس را دارند، پیگیری برنامه ها و مصوبه های نیمه کاره برای آنها میسر نخواهد بود و به همین دلیل قدرت تاثیرگذاری و لابی گری نمایندگان استان ایلام در مجلس نسبت به دیگر استان ها اندک است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جای دغدغه مندی برای جابجایی مدیران دستگاه های اجرایی، باید به وظایف قانونی و تعریف شده در مجلس اقدام کنند و برای کسب بیشترین آرا به جای پول پاشی و خرید رای، با بیان توانمندی ها و برنامه های انتخاباتی خود، مردم را جهت اخذ آرای سالم ترغیب کنند.

وی تصریح کرد: در جدیدترین مصوبه های مجلس شورای اسلامی حق بازنشگستگان و کارمندان مناطق عملیاتی دوران جنگ تحمیلی تضییع شده است که باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص این حق قانونی تضییع شده از استان ایلام را به طور جدی پیگیری و مطالبه گری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اربعین سال جاری، در اربعین امسال با وجود همجه های زیادی که از سوی رسانه های سراسری بر مرز مهران وارد شد اما همدلی و همراهی رسانه های داخل استان در انتشار لحظه ای اخبار اربعین در این مرز، اجازه نداند نقش مهران در اربعین کمرنگ شود.

وی خاطرنشان کرد: زیرساخت های استان ایلام به واسطه مرز مهران و اربعین حسینی در حال توسعه است و فقدان برخی زیرساخت های مهم در استان به ویژه راه آهن نیز به برکت وجود اربعین حضور انبوه زائران در مرز مهران باید به طور جدی پیگیری شود.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.