• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

پیشرفت ۶۵ درصدی زائر سرای ایلامیان در مشهد مقدس

  • کد خبر : 3384
  • 08 مهر 1402 - 18:01
پیشرفت ۶۵ درصدی زائر سرای ایلامیان در مشهد مقدس
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام از پیشرفت ۶۵ درصدی زائر سرای ایلامیان در مشهد مقدس خبر داد و گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ ” حجت الاسلام “محمدصادق پیمایی” روز شنبه در نشست با اصحاب رسانه استان ایلام، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره با مشارکت اجتماعی در فعالیت های عامل المنفعه تاکید دارند، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مصادیق مشارکت اجتماعی مردم بحث تکمیل زائرسرای ایلامیان در مشهد است که هم اکنون در مرحله ای قرار دارد که برای تکمیل نیازمند همکاری مشارکت عامه مردم استان است.

وی با بیان اینکه زائر سرای ایلامیان در مشهد حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: ایجاد زمینه برای افزایش ظرفیت های درونی اجتماعی یکی از مهم‌ترین نیازهای امروز جامعه است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام با بیان اینکه برای تکمیل و بهره‌برداری از این زائرسرا حدود ۴۰۰ میلیارد ریال نیاز است، افزود: هر ایلامی می تواند با پرداخت ۱۰۰ هزار ریال در تکمیل زائرسرای ایلامیان در مشهد مشارکت داشته باشد.

حجت الاسلام پیمایی با بیان اینکه نقش حلقه های میانی از جمله رسانه های استان در جلب مشارکت های عمومی و مردم ارزشمند است، بیان کرد: رسانه ها یکی از اساسی ترین حلقه های میانی در سطح جامعه به شمار می روند که انتظار می رود در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام یادآور شد: زائرسرا یکی از نیازهای مهم مردم استان در هنگام حضور در مشهد است.وی افزود: لازم است یک جریان سازی در راستای ترغیب اقشار مختلف مردم به منظور مشارکت در ساخت این زائرسرا انجام شود.

حجت الاسلام پیمایی تاکید کرد: مردم استان ایلام هنگام مراجعه به مشهد با توجه به اینکه یک زائرسرای مختص به مردم استان وجود ندارد، با مشکلاتی مواجه می شوند که ساخت این زائرسرا نقش مهمی در توفیق زیارت مردم این استان به ویژه اقشار کم درآمد در حرم رضوی دارد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3384

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.