• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7
امام جمعه ایلام؛

شروع به فعالیت ساخت و ساز زیرساخت ها در منطقه آزاد مهران امیدوار کننده است

  • کد خبر : 1657
  • 30 آبان 1401 - 13:05
شروع به فعالیت ساخت و ساز زیرساخت ها در منطقه آزاد مهران امیدوار کننده است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: منطقه آزاد مهران با توجه به جمعیت اندک ایلام می تواند منشا تحول و پویایی اقتصاد و اشتغال زایی برای افراد جویای شغل استان شود.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز دوشنبه در دیدار با مدیر اجرایی منطقه آزاد مهران اظهار داشت: فرایند راه اندازی منطقه آزاد مهران باید با حداقل هزینه و کمترین زمان به سرانجام برسد.

وی افزود: برای راه‌ اندازی منطقه آزاد مهران عنصر زمان مهم است و برای تهیه نقشه برداری پایه باتوجه به مرزی بودن منطقه آزاد باید از طریق ستاد نیروهای مسلح اقدام شود تا روند بوروکراسی اداری کاهش یابد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار ادامه داد: در طراحی مناطق آزاد کیفیت و سرعت کار مهم است و از مهران به طرف چنگوله اراضی وسیع ملی گسترده ای برای الحاق به منطقه آزاد وجود دارد و در این راستا باید مکاتبه با استاندار خطاب به منابع طبیعی و آبخیزداری برای واگذاری زمین انجام شود.

وی یادآور شد: برای شروع به کار، جذب سرمایه گذار و ترانزیت کالا زمان تاثیرگذار است و برای ایجاد زیرساخت ها بسیج همکاری دستگاه ها و ادارات مرتبط نیاز است تا اعتبار یک هزار ملیارد تومانی مورد تقاضای این منطقه برای شروع زیرساخت ها تصویب و تامین شود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار اضافه کرد: شروع به فعالیت ساخت و ساز زیرساخت ها در منطقه آزاد مهران امیدوار کننده است و این شهرستان باتوجه به موقعیت جغرافیایی خود در همجواری با کشور عراق و دیگر کشورهای منطقه قابلیت جذب سرمایه گذار را دارد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.