• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
مدیرعامل شرکت نفت و گاز غرب

شرکت های دانش بنیان ایلام ایده و توانمندی های خود را مطرح کنند

  • کد خبر : 1112
  • 26 مهر 1401 - 16:37
شرکت های دانش بنیان ایلام ایده و توانمندی های خود را مطرح کنند
مدیرعامل شرکت نفت و گاز غرب کشور با بیان اینکه شرکتهای دانش بنیان ایلام ایده های خود را مطرح کنند، گفت: در این حوزه تاکنون هیچ شرکتی از استان جهت ارایه توانمندی های خود به ما مراجعه نکرده است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ علی رضایی عصر سه شنبه در نشست حمایت از تولیدات دانش بنیان در شرکت پتروشیمی ایلام افزود: شرکت نفت و گاز غرب کشور در حوزه بالادستی بزرگترین نماینده شرکت ملی در حوزه بهره برداری است، این شرکت عمدتا در حوزه بالادستی محصولات تک‌محصولی چون گاز برای مبادی پایین دستی تامین می کند.

وی افزود: شرکت نفت و ‌گاز غرب کشور ۱۳ میدان فعال و یک میدان گازی فعال توسعه یافته دارد همچنین ۱۳ میدان توسعه نیافته هم وجود دارد که بخش اعظم آن مربوط به استان کرمانشاه است که این مهم پتانسیل و ظرفیت نفت و گاز در حوزه غرب در بخش بالادستی را نشان‌ می دهد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به فرمایشات مقام معظم رهبری و در مسیر تحقق شعار امسال، بر حمایت از شرکت های دانش بنیان به عنوان یک راهبرد مهم شرکت اشاره کرد و یادآور شد: نمایشگاه فرصت مناسبی برای هم افزایی و آشنایی با دستاورد های شرکت ها فراهم می آورد.

رضایی با تاکید بر استفاده از توانمندی شرکت های داخلی و بهره گیری از دانش روز در بهره برداری از میادین نفت و گاز گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در همین راستا تفاهم نامه های متعددی با دانشگاه‌های مطرح در استان‌های مختلف غرب کشور چون دانشگاه کرمانشاه و همدان منعقد کرده است که می طلبد دانشگاه ایلام نیز در این‌حوزه ها ورود کند.

وی تاکید کرد: این شرکت استفاده حداکثری از ظرفیت های داخلی کشور در حوزه علم و صنعت و همچنین توجه به شرکت های داخلی را از اولویت های نخست خود می داند و انشالله با رویکرد فوق زمینه کاهش وابستگی و استقلال بیشتر صنعت نفت فراهم آید.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب افزود: در حوزه شرکت های دانش بنیان تاکنون هیچ شرکتی به ما مراجعه نکرده است که توانمندی های خود را ارایه دهد.

رضایی خواستار کیفی سازی شرکت های دانش بنیان شد و گفت: تعهدات و کیفیت مقوله ای بسیار مهم است که باید این‌مهم مدنظر شرکت های دانش بنیان قرار گیرد.

به گزارش هاوار زاگرس، کارگروه استانی حمایت از تولیدات دانش‌ بنیان و صیانت از نخبگان با حضور معاون اقتصادی استاندار، مدیرعامل پتروشیمی ایلام، رئیس سازمان بازرسی، مدیرعامل پالایش گاز، مدیرعامل دفتر نفت و گاز غرب، مدیرعامل شرکت گاز، بنیاد نخبگان، پارک علم و فناوری و جمعی از نخبگان استان به میزبانی پتروشیمی ایلام برگزار شد و نخبگان طرح‌های مورد خود را ارائه کردند

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.