• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7
شمس اللهی :

شمس اللهی خبر داد:

  • کد خبر : 602
  • 10 شهریور 1400 - 16:56
شمس اللهی خبر داد:
در هفته دولت مشعل گاز در ۳ روستای آبدانان روشن شد مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: به مناسبت هفته دولت، مشعل گاز در روستاهای ماهوته، مولاب و مصطفایی از توابع شهرستان آبدانان روشن شد و در مجموع ۷۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

در هفته دولت مشعل گاز در ۳ روستای آبدانان روشن شد
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: به مناسبت هفته دولت، مشعل گاز در روستاهای ماهوته، مولاب و مصطفایی از توابع شهرستان آبدانان روشن شد و در مجموع ۷۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
به گزارش هاوار زاگرس ، عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه برای گازرسانی به روستای ماهوته بدلیل نبود مسیر مناسب، مجبور به مسیر سازی و اجرای شبکه درکوه‌ها و تپه‌های مشرف به روستا شدیم،افزود: با توجه به بالا بودن هزینه گازرسانی به روستای ماهوته، ضمن اخذ مجوز از شرکت ملّی گاز ایران، اجرای گازرسانی به روستای مذکور انجام شد.
وی با بیان اینکه در مجموع برای تعداد ۳ روستای مذکور ۳ هزارو ۷۰۰ متر شبکه توزیع اجرا شده است،اظهار داشت: تاکنون بیش از ۵۱ علمک برای روستاهای ماهوته، مولاب و مصطفایی نصب گردیده و ۷۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه در شهرستان آبدانان ۱۳ هزارو ۴۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند، تصریح کرد: در مجموع ضریب نفوذ گاز در بخش شهری شهرستان، ۱۰۰ درصد و در بخش روستایی ۹۷ درصد بوده و در حال حاضر ۳۳ روستای این شهرستان گازدار شده‌ است.
شمس اللهی با بیان اینکه از ابتدای گازرسانی تاکنون در شهرستان آبدانان ۳۸۶ کیلومتر خط تغذیه و توزیع بصورت خط فلزی و پلی اتیلن اجرا و همچنین ۱۰ هزار‌و ۳۵۰ انشعاب علمک نصب شده‌است، خاطرنشان کرد: در این شهرستان، ۱۳ ایستگاه تقلیل فشار و ۵ ایستگاه اندازه‌گیری نصب و ۴۰ واحد صنعتی و تولیدی نیز گازدار شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام افزود: دراین شهرستان تنها روستای دارای قابلیت گازرسانی که تا کنون فاقد گاز می‌باشد، روستای طلور است که بدلیل نداشتن طرح هادی و داشتن معارض محلی، اجرای عملیات گارزسانی به آن تا کنون به اتمام نرسیده است و سایر روستاهای شهرستان که تاکنون گازرسانی نشده‌اند بدلیل کم بودن تعداد خانوار و بالا بودن سرانه هزینه گازرسانی خانوار، فاقد توجیه اقتصادی بوده و نیازمند اخذ مجوز از ستاد شرکت ملّی گاز بوده که جزء برنامه‌های آتی شرکت گاز استان برای اقدام می‌باشند.
به مناسبت هفته دولت ۲ روستای شهرستان هلیلان گازدار شدند
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از گازدار شدن روستاهای سرچم و والادشته از توابع شهرستان هلیلان خبر داد و گفت: برای گازرسانی به این روستاها بیش از ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت گاز هزینه شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام،عباس شمس اللهی با بیان اینکه برای گازرسانی به این ۲ روستا ۸ هزارو ۵۰۰ متر شبکه توزیع اجرا شده است، افزود: در طول سال گذشته ۱۳ روستای شهرستان شامل پشت تنگ علیا و سفلی، پله کبود علیا و سفلی، کلاته، دارپروشه، چنار اله قلی، شهبازوند، تخم بلوط علیا و سفلی، تازه آباد، چم زرد و ظاهروند که از محروم ترین روستاهای سطح کشور می‌باشند به شبکه سراسری گاز متصل شدند.
وی با اشاره به اینکه با گازدار شدن روستاهای سرچم و والادشته بیش از ۱۹۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند، اظهار داشت: در مجموع طی سال گذشته نیز ۷۳۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: شهرستان هلیلان دارای دو بخش مرکزی و جزمان می‌باشد که ضریب نفوذ گازرسانی شهری و روستایی در بخش مرکزی این شهرستان ۱۰۰ درصد می‌باشد.
شمس اللهی با اشاره به اینکه بخش جزمان دارای دو دهستان داربید و زردلان می‌باشد که گازرسانی به دهستان داربید با احتساب آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستای داربید کرنی، ۱۰۰ درصد جمعیت می‌باشد، خاطرنشان کرد: علت تاُخیر در گازرسانی دهستان زردلان، صعب العبور بودن مسیر و توپوگرافی سخت منطقه بوده است که هم اکنون کلیه مطالعات مهندسی، طراحی و برآورد لازم صورت گرفته و به محض تاُمین اعتبار، عملیات اجرای گازرسانی به این دهستان نیز انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه برای اجرای عملیات گازرسانی به ۱۵ روستای مذکور، بیش از ۳۰ کیلومتر شبکه توزیع اجرا و ۳۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، گفت: در سال جاری در بخش صنعتی و کشاورزی نیز بزرگترین گلخانه صنعتی استان در این شهرستان با اجرای ۳ کیلومتر شبکه تغذیه ۸ اینچ و اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و نیز ۶ طرح تولیدی و صنعتی دیگر گازدار شده است.
واکسیناسیون کارکنان شرکت گاز استان ایلام آغاز شد
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از آغاز واکسیناسیون کارکنان این شرکت در هفته دولت خبر داد و گفت: با هدف ریشه کنی ویروس کرونا و کاهش شیوع آن در شرکت و نیز ارائه خدمات ایمن و مطلوب‌تر به مشترکین و ارباب رجوع، طرح واکسیناسیون کارکنان شرکت گاز استان ایلام با اولویت کارکنان عملیاتی و واحد‌های مرتبط با امور مشترکین آغاز شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام ،عباس شمس اللهی افزود: طرح مذکور از هفته دولت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایلام و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور، همزمان در مرکز استان و کلیه شهرستانها آغاز شده است.
وی با بیان اینکه شرکت گاز استان ایلام حدود ۵۰۰ نفر شاغل در حوزه‌های عملیاتی و غیر‌عملیاتی دارد، اظهار داشت: این طرح بر اساس برنامه زمانبندی و اولویت‌های تعریف شده برای کارکنان در حال انجام است.
شمس اللهی به مکاتبات و پیگیری های انجام شده با نهادهای حوزه سلامت استان برای اجرای هرچه سریع تر طرح واکسیناسیون کارکنان شرکت گاز استان ایلام اشاره و تصریح کرد: بی شک با اجرای این طرح، ضمن حفظ سلامت و صیانت از منابع انسانی شرکت، روند ارائه خدمات به مشترکین و مراجعین گرامی بنحو شایسته‌تری صورت می‌پذیرد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=602

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.