• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام؛

صدور۴۷ پروانه بهره برداری صنعتی طی ۱۶ ماه اخیر در استان ایلام

  • کد خبر : 2218
  • 19 دی 1401 - 15:32
صدور۴۷ پروانه بهره برداری صنعتی طی ۱۶ ماه اخیر در استان ایلام
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: ۲۴۲ جواز تاسیس صنعتی از مردادماه سال گذشته تاکنون در این استان با پیش بینی اشتغال چهار هزار و ۱۲۹ فرصت شغ۴۷ پروانه بهره برداری صنعتی در استان ایلام صادر شدهلی جدید صادر شده است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ رضا محمدرحیمی اظهار داشت: این بازه زمانی (مردادماه سال گذشته تاکنون) ۴۷ پروانه بهره برداری صنعتی در استان ایلام صادر شده که بر اساس برآورد سرمایه اجرای این پروانه‌های صنعتی در استان، ۱۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه مجموع سرمایه‌گذاری در جوازهای تاسیس صادره استان ایلام چهار هزار و ۱۶۴ میلیارد تومان است، افزود: میزان اشتغالزایی پروانه‌های صادره استان را در این مدت ۷۱۸ فرصت بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به اقدامات انجام شده این سازمان در بازه زمانی مردادماه سال گذشته تاکنون بیان کرد: این مدت ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به طرح‌های صنعتی و صنفی این استان پرداخت شده است.

محمدرحیمی با اشاره به عملکرد حوزه صنعت، معدن و تجارت در تامین مالی (تسهیلات بانکی) طرح ها و واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی در استان اظهار داشت: از مردادماه سال گذشته تاکنون تعداد ۱۶۶ طرح صنعتی و صنفی به مبلغ ۸۷۰ میلیارد تومان به بانک های عامل استان معرفی شده است.

وی اضافه کرد: از مبلغ معرفی شده به بانک های عامل استان، ۶۳۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش سرمایه ثابت و در گردش توسط بانک های عامل مصوب شده است.

رییس سازمان صمت ایلام یادآور شد: از این مبلغ تاکنون ۲۲۰ میلیارد تومان به طرح ها و واحدهای صنعتی استان پرداخت شده و با ابلاغ منابع تبصره ۱۸ سال جاری توسط وزارت اقتصاد این فرایند ادامه خواهد یافت.

محمدرحیمی ادامه داد: سیاست دولت سیزدهم احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال است، بطوریکه در مدت فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۲۹ واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشته و امسال هم در تلاشیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود تعداد ۲۲ واحد دیگر را به مدار تولید بازگردانیم.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای اقدامات صورت گرفته از سوی این اداره کل ۲۱ واحد صنعتی راکد سال گذشته و هشت واحد دیگر نیز نیمه نخست اول سال جاری فعال و راه اندازی مجدد شده اند./ط

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2218

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.