• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7
رییس پلیس راه ایلام؛

عملیات نمک پاشی و برف روبی در گردنه های کوهستانی توسط نیروهای راهداری انجام شد

  • کد خبر : 2020
  • 03 دی 1401 - 12:01
عملیات نمک پاشی و برف روبی در گردنه های کوهستانی توسط نیروهای راهداری انجام شد
رییس پلیس راه ایلام گفت: تمام جاده‌ها و گردنه‌های استان با توجه به بارش باران، لغزنده و در برخی نقاط با کاهش دید افقی همراه است و به رانندگان توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش هاوار زاگرس؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت : به علت بارش باران و برف در برخی محورهای ارتباطی استان و لغزنده بودن جاده ها رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان ضروری است.

وی گفت: گردنه‌های های کوهستانی چون گردنه کبیرکوه شهرستان آبدانان و دره شهر با مه و کاهش دید مواجه هست که رانندگان باید با توجه به لغزندگی جاده با سرعت ایمن حرکت کنند.

رییس پلیس راه ایلام با توضیح اینکه عملیات نمک پاشی و برف روبی در گردنه های کوهستانی توسط نیروهای راهداری انجام شده و هم اکنون مشکلی در ترددخودروها در جاده های استان وجود ندارد، در عین حال هشدار داد با توجه به لغزنده بودن جاده ها، رانندگان سرعت مطمئنه و فاصله طولی رعایت کنند.

سرهنگ کهزادی بیان کرد: از رانندگان درخواست داریم تا ضمن رعایت مقررات رانندگی، با سرعت مطمئن حرکت کرده و از ترمزهای ناگهانی نیز خودداری کنند.سیستم بارشی از اواخر روز چهارشنبه هفته گذشته وارد استان شده و فعالیت آن به تناوب تا پایان امروز شنبه ادامه دارد./ط

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2020

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.