• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4
استاندار ایلام خبر داد؛

مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقتصاد کشور گره خورده و ارتباط مستقیمی دارد

  • کد خبر : 1260
  • 08 آبان 1401 - 14:37
مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقتصاد کشور گره خورده و ارتباط مستقیمی دارد
استاندار ایلام با اشاره به صادرات اولین محموله دام از استان به مقصد کویت گفت: این اقدام در راستای حمایت از دامداران انجام می گیرد.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حسن بهرام نیا عصر یکشنبه در نشست مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقتصاد کشور گره خورده و ارتباط مستقیمی دارد.

وی با بیان اینکه اولویت مهم دولت مبارزه با قاچاق است که در این خصوص با نظارت دقیق بر چرخه مبدا تا مقصد کنترل می شود، افزود: همه نهادها و دستگاه های متولی و مسوولان با حساسیت بیشتر به وظایف خود در راستای مبارزه با قاچاق کالا در استان عمل کنند.

استاندار ایلام با اشاره به صادرات دام از استان گفت: محموله یک هزار و ۵۰۰ راسی دام به تازگی به کویت و عمان صادر شده که در راستای تقویت دامداران است.

بهرام‌نیا تاکید کرد: دولت هم تصمیم گرفته در خصوص صادرات دام ضرر و زیانی متوجه دامداران و عشایر کشور نشود و علاوه بر انگیزه فعالیت در امر تولید مواد لبنی و پروتیینی، نگاه هم بر تقویت دامداران و عشایر داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: دفترچه های عشایری حتما باید واقعی و متناسب با جمعیت عشایری استان دفترچه دست مردم باشد، در این راستا جمعیت عشایری واقعی در استان شناسایی و نظارت بیشتری در این زمینه انجام گیرد.

استاندار ایلام تاکید کرد: گشت های مشترک بازرسی با حضور دستگاه های مرتبط افزایش و نظارت ها در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان افزایش یابد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.