• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7
استاندار ایلام خبر داد؛

مدیرکل حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس یک مدیر پای کار درحوزه ایثار وشهادت است 

  • کد خبر : 1500
  • 22 آبان 1401 - 20:43
مدیرکل حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس یک مدیر پای کار درحوزه ایثار وشهادت است 
سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از مجموعه تلاش ها و زحمات دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام به دلیل اهتمام در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان ایلام تقدیر کرد.

اساس این گزارش لوح تقدیر صادره از ستاد کل نیروهای مسلح امروز توسط سرهنگ فولادی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به استاندار ایلام اعطا شد.

به گزارش هاوار زاگرس؛ سردار سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروی های مسلح در این تقدیر نامه از تلاش ها دکتر بهرام نیا استاندار ایلام با دلیل تلاش در اشاعه حوزه ایثار و شهادت و برگزاری شایسته و برگزاری باشکوه آیین تجلیل از و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس که بصورت ارتباط تصویری در محضر مقام معظم رهبری در استان های سراسر کشور برگزار شد، قدردانی کرد.

استاندار ایلام در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با تاکید بر توجه ویژه به حوزه ایثار و شهادت در استان، افزود: از سردار باقری و سردار کارگر تشکر و قدردانی می کنم.

وی عملکرد مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را بسیار رضایت بخش عنوان کرد و گفت: سرهنگ فولادی یک مدیر پا بکار در حوزه ایثار و شهادت است.

دکتر بهرام نیا با اشاره به تلاش ها و اقدامات مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بیان داشت :سرهنگ فولادی از هیچ تلاشی برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید فروگذار نیست و این تلاش ایشان جای قدردانی دارد وی ادامه داد :فردی در راس این دستگاه مهم قرار گرفته است که از نگاهش به فرهنگ و ایثار و شهادت می توان فهمید که این فرهنگ در تار و پود وجودیش وجود دارد.

وی افزود :بسیار خرسندم که فردی توانمند، معتقد به نظام و فرهنگ ایثار و شهادت در راس این دستگاه تاثیرگذار قرار گرفته است وی با بیان اینکه از هیچ تلاشی برای ارتقا یاد شهدا و ساماندهی یادمان های شهدا فروگذار نخواهیم بود، افزود: این جایگاه و خدمت در این راستا باعث آرامش جامعه است و امنیت روحی را برای همه ما رقم می زند.

دکتر بهرام نیا اضافه کرد: ساماندهی یادمان و گلزارهای شهدا در راستای مقاوم سازی فرهنگ ایثار و شهادت است و این دستاوردها الگویی منسجم برای همه مردم به ویژه نسل جوان است.

وی تاکید کرد: آنچه که در توان داریم برای تقویت حوزه ایثار و شهادت و ساماندهی یادمان ها و گلزار شهدا بکار خواهیم گرفت.

سرهنگ فولادی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این آیین از تلاش و اهتمام استاندار ایلام در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و ساماندهی یادمان های شهدا تقدیر کرد و افزود: در سفر رییس جمهوری تنها ۴ میلیارد تومان اختصاص یافت و از سوی استاندار ایلام نیز ۱۰میلیارد تومان بعنوان متمم سفر به این حوزه اختصاص داده شد ،البته مضاف بر این نیز در طول سال مبلغ ده میلیارد تومان اعتبار به این حوزه تخصیص داده که مجموع اعتبارات اختصاص یافته بالغ بر ۲۴میلیارد تومان است که از نگاه جناب آقای استاندار قدردانی می نماییم.

وی اضافه کرد: در حوزه ایثار و شهادت در دولت جدید در استان تمامی مدیران و فرمانداران با تاسی از استاندار که عنایت ویژه ای به شهدا و ایثارگران دارند در این حوزه پای کار هستند.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.