• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5

مراسم تشییع پیکر مطهر۴ شهید گمنام ۲۶آذرماه در ایلام برگزار می شود

  • کد خبر : 3642
  • 21 آذر 1402 - 16:59
مراسم تشییع پیکر مطهر۴ شهید گمنام  ۲۶آذرماه در ایلام برگزار می شود
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت : آیین تشییع پیکر پاک چهار شهید دوران دفاع مقدس در ۲۶ آذرماه و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر ایلام برگزار می شود.

به گزارش هاوار زاگرس ؛ سردار شاکرمی بیان داشت : شب شهادت حضرت زهرا(س) نیز مراسم وداع با پیکر شهدا در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام با حضور مردم و هیات‌های مذهبی برگزار خواهد شد.

 وی افزود : یک پیکر که در منطقه عملیاتی “والفجر سه” واقع در مهران تفحص شده است ۲۹ آذرماه در بخش آسمان آباد چرداول، پیکر پاک یک شهید دیگر تحفص شده در منطقه عملیاتی “بیت المقدس” در تاریخ ۲۸ آذر در بخش ماژین دره شهر و شهید دیگر که در منطقه عملیاتی “والفجر یک” در منطقه فکه در جغرافیای دهلران تفحص شده نیز ۳۰ آذرماه در منطقه گنجوان بخش بولی شهرستان چوار تشییع و تدفین می شود.

سردار شاکرمی ادامه داد : پیکر پاک شهید دیگر تفحص شده در منطقه عملیاتی “شلمچه” در محوطه شرکت پالایشگاه گاز ایلام واقع در شهرستان چوار تدفین می شود که هنوز تاریخ تدفین این شهید گرانقدر مشخص نشده است.

وی مطرح کرد : در روز تشییع شهدا در ایلام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جمعی از هنرمندان کودک و نوجوان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هم تعدادی از هنرمندان را برای ترسیم نقاشی یا خلق آثار هنری دیگر از این مراسم ساماندهی کنند.

سردار شاکرمی گفت :   مسئولان به ویژه پایگاه های مقاومت نواحی بسیج  برای برگزاری باشکوه تشییع پیکر شهدا و حضور حداکثری و پرشور مردم برنامه ریزی کنند./ع

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3642

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.