• امروز : یکشنبه - ۲۶ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 14 April - 2024
4
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)؛

مشکل مسکن مددجویان تا پایان سال ۱۴۰۲ برطرف می شود

  • کد خبر : 2571
  • 03 اسفند 1401 - 21:22
مشکل مسکن مددجویان تا پایان سال ۱۴۰۲ برطرف می شود
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: این نهاد هم اکنون در اقصی نقاط کشور ۶ هزار نفر از جوانان و نوجوانان نخبه را تحت پوشش حمایت های خود دارد.

به گزارش هاوار زاگرس؛ سید مرتضی بختیاری روز چهارشنبه در جمع مددجویان نخبه استان ایلام اظهار داشت: ۶ هزار نخبه در کشور مورد حمایت کمیته امداد کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه تامین مسکن از اولویت های کاری کمیته امداد است، افزود: مشکل مسکن مددجویان تا پایان سال ۱۴۰۲ برطرف می شود.

رییس کمیته امداد تاکید کرد: با توجه به اینکه اشتغال از مهم ترین نیازهای قشر مددجویان نخبه بشمار می رود، تلاش امداد این است در آینده دغدغه این افراد را برطرف و در زمینه اشتغال آنان همکاری کند.

بختیاری یادآور شد: آینده کشور در دست افراد نخبه و متخصص بوده و افتخار امداد این است از این قشر حمایت می کند و در این مسیر ارایه کمک‌ های فرهنگی و آموزشی از مهم ترین زمینه ها برای توانمندسازی مددجویان است.

وی اضافه کرد: دانشجویان و نخبگان باید همواره خصلت مطالبه گری خود را که تأثیر مهمی در پیشرفت کشور داشته است، حفظ کنند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ایلام در جذب اعتبارات اشتغال موفقیت چشمگیری داشته و این استان رتبه نخست کشور را بدست آورده است.تا پایان سال ۱۴۰۲ در صورت تأمین زمین مشکل همه مددجویان امداد برطرف می شود.

طاهری مدیرکل امداد ایلام نیز در این نشست گفت: ۱۱ هزار دانشجو که بیش از ۲۳۵ نفر آنها نخبگان استان هستند، از حمایت های گوناگون امداد برخوردارند.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.