• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

مهمترین مطالبات مردم دهلران گشایش مرز چیلات و تسریع در پروژه ها ی راه سازی است

  • کد خبر : 1148
  • 30 مهر 1401 - 9:27
مهمترین مطالبات مردم دهلران گشایش مرز چیلات و تسریع در پروژه ها ی راه سازی است
فرماندار ویژه دهلران گفت : گشایش مرز چیلات و تسریع در پروژه های راه سازی و از همه مهمتر بکارگیری نیروهای بومی در شرکت ها و تکمیل کارخانه سیمان دهلران از مطالبات جدی مردم و مسئولان و امام جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هستند.

به گزارش هاوار زاگرس؛ لطیف صادقی در تکریم و معارفه دادستان دهلران گفت : ظرفیت های این شهرستان در حوزه نفت و گاز و کشاورزی و سرمایه گذاری های دولت در این حوزه ها امیدبخش استوی ادامه داد : ایجاد تفرجگاه برای مردم را از دیگر مطالبات دانست و افزود: پروژه بام دهلران شروع شده و جهت رفاه مردم تسریع در عملیات اجرایی آن ضرورت دارد و نیازمند حمایت دستگاه قضایی است.

امام جمعه دهلران هم از نقش قوه قضائیه ، نیروهای مسلح ، شورای تامین شهرستان و فرماندار ویژه دهلران و معاون سیاسی فرماندار در موضوع امنیت و اغتشاشات اخیر قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی تسریع در پرونده های قضایی و تکمیل پروژه های نیمه تمام و رها شده را از دادستان خواستار شد و اضافه کرد: دادگستری پناهگاه مظلومان است و همواره مورد اعتماد مردم بوده است.

وی با قدردانی از زحمات بزرگان، متنفذین و ریش سفیدان در حل و فصل منازعات در سطح شهرستان، افزود: یکی از مواردی که به هنگام درگیری منجر به قتل دیده می شود، نقل مکان اجباری اقوام و بستگان درجه چندم فرد مجرم است که از دستگاه قضا انتظار می رود به این موضوعات و معضلات ورود و مانع آسیب دیدن و تضییع حق سایر افراد بی گناه شود.

در پایان با تقدیر از زحمات جباری دادستان قبلی دهلران بهنام تیرافکن بعنوان دادستان جدید دهلران معارفه شد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.