• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5

میانگین رشد اقتصادی در استان ایلام ۳.۶ درصد است

  • کد خبر : 3395
  • 09 مهر 1402 - 18:59
میانگین رشد اقتصادی در استان ایلام ۳.۶ درصد است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: ۹۰ درصد تامین درآمدهای استان ایلام از راه انضباط مالی و فرارهای مالیاتی بود، امسال نیز پیش بینی این است که با ورود حساب های مالیاتی به استان ایلام، روند مثبت تحقق درآمدها ادامه داشته باشد.

به گزارش هاوار زاگرس؛ امین دوست محمدی در جشنواره شهید رجایی اظهار کرد : اعتبارهای مصوب استان ایلام در سال گذشته هفت هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال بود که به ۹ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال رسید و مازاد آنچه مصوب شد، تحقق پیدا کرده است.

وی گفت : در ۶ ماهه نخست سفال جاری نیز ۵۱ درصد مازاد بر مصوبه، درآمدهای ایلام محقق شده است.دوست محمدی بیان افزود : اعتبارهای هزینه ای امسال نیز ۱۸.۴ درصد رشد داشته است، پارسال همچنین فوق العاده ویژه کارمندان دولت و حق مناطق جنگی در حکم های کارگزینی برقرار شد.

وی گفت : مجموع اعتبارهای عمرانی استان سال گذشته ۱۱ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال بوده است.

دوست محمدی ادامه داد : همیشه رشد اعتبارهای استان ایلام بر اساس ضریب محرومیت بوده، با تلاش های صورت گرفته و ارزش افزوده های حوزه نفتی رشد اعتبارات استان ایلام به سمت سه درصد اعتبارات نفت حرکت کرده که این نوع اعتبارات بسیار مهم و کاربردی برای استان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام مطرح کرد : میانگین رشد اقتصادی در کشور ۳.۳ درصد بوده که این رقم در استان ایلام ۳.۶ درصد است و استان در این حیث در رتبه نهم کشوری قرار دارد.

وی گفت : رشد اقتصادی در حوزه صنعت در استان ایلام ۱۲.۷ درصد بوده و این استان رتبه نخست کشوری را از این حیث به دست ٖآورده است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3395

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.