• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7
رئیس شورای شهر دهلران؛

نبود درآمد پایدار از مهمترین مشکل شهرداری های کوچک است

  • کد خبر : 722
  • 17 شهریور 1400 - 20:18
نبود درآمد پایدار از مهمترین مشکل شهرداری های کوچک است

به گزارش هاوار زاگرس؛ الله بخش ملکی در گفت گو با خبرنگار ما اظهار داشت : بدون شک موضوع در آمد پایدار برای شهرداری یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در دستور کار اعضای شورای شهر است وی عنوان کرد : با همدلی و تعامل که بین اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری وجود […]

به گزارش هاوار زاگرس؛ الله بخش ملکی در گفت گو با خبرنگار ما اظهار داشت : بدون شک موضوع در آمد پایدار برای شهرداری یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در دستور کار اعضای شورای شهر است وی عنوان کرد : با همدلی و تعامل که بین اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری وجود دارد گره گشایی وحل مشکلات شهری در الویت است.

رئیس شورای شهر دهلران تصریح کرد : امروز حجم مشکلات و خواسته های بحق مردم سبب شده که اعضای شورای شهر و مجوعه شهرداری با اولویت بندی وبرنامه ریزی که در دستور کار خود دارند به دنبال حل آنها باشند که قطعا در این مسیر نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه ها و مردم هستیم .

وی با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری به تنهایی قادر به حل مشکلات شهری نیست ؛ گفت : در تلاش هستیم با هماهنگی بین دستگاهی با دستگاه های خدمات رسان موضوعات و مشکلات شهری که در بحث حفاری ها وجود دارد برنامه ریزی منسجم صورت بگیرد تا شاهد حجم حفاری های رها شده در سطح شهر نباشیم.

ملکی ادامه داد : خوشبختانه در مدت کوتاهی که شورای شهر اداره امور جهت برنامه ریزی و توسعه شهری بر عهده گرفتند اقدامات خوبی در بحث آسفالت و ترمیم حفاری ها در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

این عضو شورای شهر دهلران افزود : جذب منابع ، برنامه ریزی برای در آمد زایی شهرداری ، توجه به توسعه شهری ؛ ارائه خدمات رفاهی به مجوعه کارکنان و کارگران شهری از مهترین موضوعاتی است که در دستور کاری اعضای شورای شهر دهلران است.

رئیس شورای شهر دهلران گفت : اجرای برنامه های فرهنگی با استفاده از توان هنرمندان شهرستان و مشاوره از نخبگان جهت عمران و آبادانی شهر هم در برنامه های کاری ما است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.